خبر جدیدخبرهای ایران

ذوقی حراست دانشگاه امیرکبیر چه کسی می باشد و فیلم تهدید دانشجویان

حراست دانشگاه امیرکبیر کیست جریان ویدیو های تهدید دانشجویان چیست؟ و ناگفته ها در مورد ذوقی حراست دانشگاه امیرکبیر که چه کسی می باشد و فیلم تهدید دانشجویان را در این صفحه ببینید.

ذوقی حراست دانشگاه امیرکبیر چه کسی می باشد و فیلم تهدید دانشجویان

ذوقی حراست دانشگاه امیر کبیر

ذوقی حراست دانشگاه امیر کبیر چه کسی میباشد. حراست دانشگاه امیرکبیر در ویدیوی که از آن منتشر شده در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور یک مرد تقریبا میانسال است که در حال توضیح دادن برای دانشجویانی که در حال اعتراض هستند می باشد. که رسانه‌های ضد انقلاب و خارج از کشور مدعی این هستند که ایشان آقای ذوقی حراست دانشگاه امیرکبیر می باشد و در عین حال حراست دانشگاه امیرکبیر ادعا کرده است که این رسانه‌ها تلاش خود را می کنند تا چهره های مسئولان دانشگاه را تخریب کنند و قصدشان از این کارها تحریک دانشجویان می باشد.

همچنین ببینید :

دکتر پریسا بهمنی کیست:ماجرای کشته شدن و عکس آیا به دست ماموران امنیتی

نسرین قادری زن مریوانی + فیلم پدر نسرین قادری علت و دلیل مرگ+ بیوگرافی

عرفان نظری فعال پرورش اندام و بدنسازی کیست : بیوگرافی و عکس علت مرگ

که آنها را علیه حراست دانشگاه تحریک کنند مسئولین دانشگاه امیرکبیر در حال پیگیری و بررسی موضوع هستند و رسانه‌هایی که به این اخبار و شایعات دامن بزنند را تحت پیگرد قانونی قرار میدهند.
گفتنی که شخصی که در حال صحبت کردن هست را با نام ذوقی معرفی کرده اند اما مشخص نیست نام و ذوقی میباشد یا خیر در هر صورت نمی‌شود به اخبار منتشر شده از شبکه های ضد انقلاب اطمینان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا