دانلود فیلم و سریال

فیلم کامل راحله خمسه در زندگی پس از زندگی و ماجرای خودسوزی تجربه مرگ

راحله خمسه در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره تجربه خودکشی و خودسوزی خود صحبت هایی کرد که همه مخاطبان این برنامه را به وحشت انداخت.

فیلم کامل راحله خمسه در زندگی پس از زندگی و ماجرای خودسوزی تجربه مرگ

برنامه زندگی پس از زندگی به افرادی میپردازند که مرگ را تجربه کرده اند.

فیلم کامل راحله خمسه در زندگی پس از زندگی

نیمی از ماه رمضان گذشته و صدرنشینیِ «زندگی پس از زندگی» در نوعِ‌خودش جالب توجه است. آمارِ حدود دو میلیون و ۲۹ هزار بیننده این امیدواری را به وجود می‌آورد که برنامه‌سازِ با سوژه و ایده می‌تواند حتی به مراتب از سریالِ تلویزیونی بیشتر مخاطب جذب کند. اتفاقی که برای برنامه مرگ‌آگاهی شبکه چهار سیما افتاده و این برنامه از میانِ ۱۶ میلیون کاربرِ تلوبیون این جایگاه را به دست آورده و با فاصله زیاد نسبت به برنامه‌های افطاری تلویزیون و بالاتر از چند سریال و رقیبِ پربیننده‌های رمضانی قرار گرفته است.

همچنین ببینید:

تجربه مرگ رسول نجفیان در برنامه زندگی پس از زندگی برزخ را دیدم

شبکه چهار به دلیل اینکه رسالت خود را در فضای اندیشه ای و معرفتی قرار داده است و به یک تعبیر، بیشتر، مورد رجوع نخبگان و اهل علم است، به همین دلیل کمتر مورد توجه مردم عادی قرار می گیرد. اما این برنامه نشان داد که در صورتی که ابتکار و خلاقیت در برنامه های صدا و سیما وجود داشته باشد، حتی برنامه ای در شبکه چهار سیما هم می تواند در جایگاه پرمخاطب ترین برنامه قرار گیرد.

استقبال از این برنامه نشان می دهد، مردم همچنان تشنه معارف و موضوعات مذهبی هستند. از طرفی، مسائلی مانند معاد، برزخ، روح و … همواره برای مردم مورد سؤال بوده است. البته به این نکته هم توجه کنیم که مرگ به نوعی جزو اسراری است که انسان ها همیشه تلاش دارند تا در مورد آن بدانند و نسبت به آن دغدغه دارند. تجربه های نزدیک به مرگ هرچند که خود مرگ نیستند اما زوایای بسیار کوچکی از مرگ را می توانند به مردم نشان دهند و این برای آنها جالب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا