خبر حوادث

رتبه سوم کنکور که دزد و سارق و ماجرای سرقت و سارق بودن چیست؟

جریان سرقت و ماجرای سارق بودن رتبه سوم کنکور چیست؟ رتبه سومی کنکور حالا یک سارق و زویی زورگیر شده است جریان و جزئیات سرقت نفر سوم کنکور تهران را در این صفحه ببینید.

جریان سرقت و ماجرای سارق بودن رتبه سوم کنکور چیست؟ 
سارق بودن رتبه سوم کنکور

سارقی که رتبه سوم کنکور را داشته است چه کسی بوده است در روزهایی که گذشت اکیپی از سارقان به وسیله نیروی انتظامی بازداشت می‌شوند که در میان یکی از این بازداشت شدگان خبرنگاران به یک مورد قابل توجه برخورد می کنند. سارقی که مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی شهری داشته و در کنکور نفر سوم دانشگاه تهران بوده است.

جریان سرقت و ماجرای سارق بودن رتبه سوم کنکور چیست؟ 

ماجرای دزدی

این رتبه سوم کنکور می گوید که با کمک دوستان خود در تهران اقدام به دزدی و سرقت می کرده است در مصاحبه ای که با او برقرار شده بود این چنین می گوید که مدت دو سه ماه می باشد که از شهرستان به تهران آمده ایم یک روز با دوستان ما نشسته بودیم و با هم صحبت و درد دل میکردیم و هر کدام مانع از مشکلات و از جمله مشکلات مالی که با آن دست و پنجه نرم می کردیم صحبت می کردیم یکی از دوستانم پدرش مریض بود و برای معالجه او به مقدار زیادی پول احتیاج داشت و باید این پول را تهیه می کردند.

همچنین ببینید : عکس| ماجرای مرد اسپانیایی گم و ناپدید شده در ایران: فوتبال قطر چیست؟

یکی دیگر از آنها مستاجر بود و هر حال هرکداممان مشکلات مادی و مالی زیادی داشتیم بنابراین تصمیم گرفتیم که به تهران سفر کنیم و تا زمانی که مشکلات من حل نشده است دزدی و سرقت انجام دهیم.

این چنین می گوید که زمانی که خط فقر ۱۸ میلیون تومان میباشد ما چگونه میتوانیم با این درآمدهای کم و ناچیز مان زندگی را سپری کنیم برای این منظور یک تصمیم اشتباه گرفتیم و در تهران شروع به سرقت کردیم این چنین می گوید که یکی از دوستانم کار گچ کاری میکرده و درآمد بسیار کمی داشته است و در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که در یکی از شرکت‌های خصوصی کار می کردند و ما درآمد ناچیزی داشتم و همچنین برای مدتی مشاور کنکور بودند اما نمی‌توانستم زندگی خوبی را برای خانواده‌ام تامین کنم.

همچنین ببینید : آیا سما جهانباز پیدا شد؟ آخرین خبر از دختر گمشده سما جهانباز در شیراز

او در ادامه صحبت هایش این چنین می گوید که بیشتر اوقات شبها کارمان را شروع میکردیم وقتی هوا تاریک میشد و بر های خانه ها خاموش می شدند برای دزدی دست به کار می شدیم.اول زنگ در خانه را میزدیم اگر کسی در را باز نمیکرد سرقت مان را آغاز می کردیم این چنین می گوید که معمولا خانه هایی که دارای دزدگیر بودن را برای سرقت انتخاب نمی کردیم اما خانه هایی که دارای دوربین مدار بسته بودند را با زدن ماسک به صورتمان انتخاب می کردیم و کارمان را آغاز میکردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا