بیوگرافیخبر جدید

رستم قاسمی کیست: عکس جنجالی همسر اول و دومش و فرزندانش

رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش و همچنین جزئیات مربوط به بیوگرافی رستم قاسمی و فرزندانش را در سایت لردخت ببینید.

رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش

 رستم قاسمی کیست

رستم قاسمی که در روستای سرگاه شیراز در استان فارس در پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳ به دنیا آمده است. او فرزند پدری تاجرو سیاستمدار است و از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ استاندار فارس بوده است در رشته مهندسی عمران فارغ التحصیل می شود و از دانشگاه صنعتی شریف مدرکش را دریافت میکند.

رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش

آقای رستم قاسمی که در پنجم اردیبهشت ماه سال ۴۳ به دنیا آمده است یک سیاستمدار محافظه‌کار و افسر نظامی ایرانی می باشد و از ۴ مرداد سال ۱۳۹۰ وزیر راه و شهرسازی بوده است و از سال نود از تاریخ سوم مرداد ماه تا پانزدهم مرداد سال ۹۲ در سمت وزیری نفت فعالیت کرده است.

رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش

رستم قاسمی از سال ۵۸ عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جزیره خارگ میشود همچنین در جنگ عراق و ایران حضور داشته است و بعد از جنگ عضو سپاه خاتم الانبیا در بوشهر میشود.

همچنین ببینید : بیوگرافی دکتر رسولی رئیس دانشگاه شریف و همسر و دخترش + عکس

عضو شرکت مهندسی و ساختمانی سپاه پاسداران می شود و در سال ۷۵ مسئول قرارگاه نوح در نیروی دریایی سپاه می شود رستم قاسمی در سال ۸۰ به عنوان جانشین فرمانده نیرو ها فعالیت می کند و از سال ۸۶ تا سال ۱۳۹۰ به عنوان رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که وابسته به سپاه بوده است فعالیتش را ادامه می دهد.رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش

رستم قاسمی در ۱۲ مرداد سال ۹۰ از طرف آقای محمود احمدی نژاد به عنوان وزیر نفت انتخاب می شود ایشان جایگزین مسعود میرکاظمی میشود و در سوم مرداد ماه سال ۹۰ به عنوان چهارمین وزیر نفت به تصویب مجلس می رسد.

همچنین ببینید : بیوگرافی انسیه خزعلی فرزندان و همسرش + سوابق معاون امور زنان  

رستم قاسمی از میان ۲۴۶ رای نمایندگان مجلس توانست ۲۱۶ رای موافق را کسب کند و در سال ۲۰۱۱ رئیس اوپک شد.دوران رستم قاسمی به عنوان وزیر نفت در پانزدهم مرداد سال ۹۲ به پایان رسید و آقای بیژن نامدار زنگنه جای ایشان را می گیرد رستم قاسمی بعد از در ۲۲ مرداد مشاور وزیر دفاع حسین دهقان میشود.رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش

همسر و ازدواج مجدد

رستم قاسمی با مرحومه مرضیه سادات قاسمی ازدواج کرده و ثمره این ازدواج دو فرزند پسر و دو دختر بوده است. همسر اول رستم قاسمی در اوایل دهه نود از دنیا میرود سردار رستم قاسمی بعد از مرگ همسر اولشان ظاهراً ازدواج مجدد داشته اند.همسر دوم ایشان فاطمه مولایی می باشند.

رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش

حالا با حاشیه هایی که در فضای مجازی و منتشر شدن تصاویری از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی منتشر شده است جنجال و حواشی زیادی به دنبال این اقدام غیر اخلاقی که به منظور متشنج کردن فضای مجازی و حاشیه‌سازی بوده است حواشی برای رستم قاسمی به وجود آمده است.

سردار رستم قاسمی در مورد مرگ و بیماری همسر اولشان چنین گفتند که همسرم در هنگامی که روزهای بیماری اش را سپری می‌کرد هیچگاه قبول نمی کرد که خواهر یا مادرش در بیمارستان نزدش بمانند و من خودم همیشه در بیمارستان کنارش بودم شش مرحله عمل جراحی داشت و هربار حدود ۱۰ روز در بیمارستان بستری می شد همسرم به من خیلی وابستگی داشت و من نیز مثل یک پرستار از آن مراقبت می کردند.

رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش

سوابق کاری سردار رستم قاسمی

سوابق کاری سردار رستم قاسمی را با هم می بینیم وزیر راه و شهرسازی معاون اقتصادی نیروی قدس سپاه پاسداران و رئیس هیئت مدیره شرکت صنعتی دریایی ایران، رئیس هیئت مدیره شرکت کشتی سازی خلیج فارس، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ،فرمانده قرارگاه سازندگی نو ،معاون مهندسی قرارگاه دریایی خاتم الانبیا ،معاون مهندسی نیروی دریایی سپاه پاسداران و وزیر نفت میباشند.

رستم قاسمی کیست همسر اول و دومش

 

 

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. مگه رستم قاسمی کار خلاف کرده بنده خدا ازدواج کرده مگه ازدواج مجدد مخصوصا بعد از مرگ خانمش اشکالی داره مثل بعضی ها چند تا چندتا باهم نگرفته بعضی ها فقط مرض دارن با این واون حرف در بیارن آفرین به غیرتش که زن اولشم با سرافرازی نگهداری کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا