دانلود فیلم و سریال

فیلم کامل رقص دختر عربستانی در ورزشگاه قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ سوژه شد

رقص جالب دختر عربستانی در ورزشگاه قطر در جام جهانی سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است بانوان و زنان عربستانی در جام جهانی حضور فعالی داشتند.‌

فیلم کامل رقص جنجالی دختر عربستانی در ورزشگاه

رقص جنجالی دختر عربستانی در ورزشگاه

تیم ملی عربستان در اولین بازی در جام جهانی 2022 موفق شد تیم ملی آرژانتین مدعی قهرمانی را با نتیجه دو بر صفر شکست و پیروزی را بدست بیاورد.. بعد از این برد جنجالی طرفداران و هوادارانش سر از پا نمیشناختند و به شدت خوشحالی و هیجان زده شدند.

فیلم رقص دختر عربستانی در ورزشگاه که گل تساوی عربستان مقابل آرژانتین را به ثمر رساند و در یکی از مسابقات جام جهانی به میدان رفت، این چنین می‌گوید: “احساس باورنکردنی می باشد،ولی ما در مورد این صحبت کردیم و اگر می‌خواهیم این پیروزی ادامه پیدا کند، باید از گروه صعود و سعود کنیم. ناراحتی عربستان سعودی در مرحله بعدی به مصاف لهستان رفتیم و نوانستیم بازی را خوبمان را تکرار کنیم”

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل خوشحالی سردار آزمون با حمله به کارلوس کی‌روش

عکس / واکنش بوفون به برد و پیروزی  ایران مقابل ولز در اینستاگرام

در سکوهای جام جهانی، پیوند برادرانه بین قطر میزبان و همسایه اش عربستان سعودی پیشبینی نشده بود و همه ررا شگفت زده کرد. هواداران و طرفداران با لباس پوشیدن به رنگ های مختلف هر دو کشور به بازی ها آمده اند و حاکمان ابن کشورها به صورت علنی و آشکار از یکدیگر حمایت کرده اند.مقامات beIN از تعلیق پلتفرم استریم آنها توسط تنظیم‌کننده‌های رسانه‌ای عربستان سعودی شگفت‌زده و تعجب کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا