بازیگران فیلم و سریال

زمان پخش سریال گاندو ۳ فصل سوم

زمان پخش سریال گاندو ۳ فصل سوم عید نوروز 1404 میباشد و تقریبا یک سال دیگر پخش خواهد شد.

در ادامه سازندگان «گاندو» فصل سوم آن را برای نوروز 1404 تدارک دیدند. پرونده ای که این بار قرار بود پرونده چند جاسوس دیگر را هم به تصویر بکشد و نقش آنها را در برجام روایت کند.

اما هنوز چندی از پخش سریال نگذشته بود که واکنش ها به فصل دوم گاندو آغاز شد و اظهارات مقام های رسمی دولت در این باره به اوج خود رسید. البته در کنار اینها تاخیر در پخش سریال و یا برخی تغییرات اعمال شده در چند سکانس شائبه فشار بیرونی به سازندگان سریال و سانسور را تقویت کرد و حتی یکی از قسمت ها با تاخیر ۴۵ دقیقه ای روانه آنتن شد.

داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی به اتفاق؛ سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا، سیدمحمدجواد طاهری، علی نعمت اللهی، مهدی عبادتی، ناصر هاشمی، حمید متقی پور، امیرحسین ابراهیمی، عباس محمدی، محبوبه صادقی و … از بازیگران ثابت «گاندو» هستند.

هرچند آذرپندار در این گفت و گو اشاره ای به سانسور و یا اعمال فشار بیرونی نکرد، در نهایت باز هم در میانه قسمت آخر و پس از پخش پیام های بازرگانی، تاخیری حدود ۳۰ دقیقه میان سریال ایجاد شد تا این شائبه تقویت شود که سازندگان سریال و شبکه سه تحت فشار قرار گرفته اند. شائبه ای که با توئیت کوروش کمره ای مشاور شبکه سه تقویت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا