معرفی فیلم و سریال

زمان پخش فصل دوم سریال ونزدی Wednesday

طبق گزارشات اعلام شده بازیگران و عوامل ساخت برای تولید فصل اول سریال از سال۲۰۲۱ شروع به فیلمبرداری کرده اند و در بهار سال ۲۰۲۲ فصل اول سریال را در رومانی به پایان رساندند.

زمان پخش فصل دوم سریال ونزدی Wednesday

باتوجه به زمان اعلام شده انتظار میرود برای ساخت فصل دوم این سریال نیز زمانی در حدود دو سال نیاز باشد پاییز سال آینده، پاییز سال ۲۰۲۴ است

به همین دلیل طرفداران این سریال باید برای دیدن فصل دوم سریال ونزدی منتظر باشند.

از آنجایی که فصل اول ۸ قسمت و هر قسمت در حدود یک ساعت بود انتظار می رود فصل دوم نیز به همین روال باشد؛ اما به دلیل داشتن مخاطبان زیاد ممکن است تعداد قسمت ها افزایش پیدا کند.

خلاصه فصل دوم سریال ونزدی – Wednesday

در فصل اول این سریال درنهایت تایلر به بخش روان پزشکی منتقل شد و لاریسا ویمز مدیر مدرسه نور مور به صورت غم انگیزی کشته شد. در فصل دوم باید منتظر باشیم تا کذام فرد به عنوان مدیر مدرسه انتخاب میشود.

علاوه براین در فصل اول وزندی در یک مثلثی عاشقانه اسیر شد. اما طبق مصاحبه ای که از او برای فصل دوم پخش شد جنا اورتگا در نقش ونزدی اعلام کرد.

زمان پخش فصل دوم سریال ونزدی Wednesday

هفته گذشته اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) سرانجام پس از ۱۴۶ روز طولانی به نتیجه رسید. این بدان معنی است که تمامی استودیوهای بزرگ و سرویس‌های استریم محبوب می‌توانند مراحل پیش تولید بسیاری از پروژه‌های پرهزینه مانند فصل دوم سریال ونزدی را از سر بگیرند.

تا اینجای کار هیچ به‌روزرسانی یا اطلاعاتی از فصل دوم در دست نبود، اما اکنون به‌لطف گزارش اخیر ورایتی تایید شده که نوشتن فیلمنامه‌های فصل دوم سریال به اولویت اول نتفلیکس تبدیل شده است. شاید این موضوع در نگاه اول ارتباط خاصی با تاریخ پخش سریال نداشته باشد، اما با توجه به صحبت‌های مایکل داگلاس (Michael Douglas) مبنی بر اینکه همسرش، کاترین زتا جونز (Catherine Zeta-Jones) قراره پاییز سال آینده دوباره به شخصیت مورتیشا آدامز جان ببخشد، می‌توان تاحدودی نسبت به پخش سریال در سال ۲۰۲۵ امیدوار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا