معرفی فیلم و سریال

زمان پخش و بازپخش برنامه برمودا شبکه نسیم

زمان پخش و بازپخش برنامه برمودا شبکه نسیم

برنامه برمودا سه شب در هفته شنبه ، یکشنبه و دوشنبه ساعت 20 یا 8 شب از شبکه نسیم پخش میشود و تکرار آن روز بعد ساعت 13 خواهد بود.

«برمودا» تازه‌ترین تاک شوی شبکه نسیم با اجرای کامران نجف‌زاده از ۳۰ دی ماه راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

 برمودا “به میزبانی کامران نجف زاده در روز شنبه 30 ام دی ماه در شبکه نسیم شروع به پخش می کند.

زمان پخش و بازپخش برنامه برمودا شبکه نسیم

پس از انتشار خبر پایان مأموریت ۸ ساله ی کامران نجف زاده به عنوان خبرنگار صدا و سیما در نیویورک که مرداد ماه سال گذشته با معرفی رسمی خبرنگار جانشین وی اعلام شد، غیبت نجف زاده در تلویزیون طی ماه های بعدی شایعاتی را در خصوص عدم بازگشت وی به ایران و پناهندگی اش به آمریکا ایجاد کرد که با واکنش نجف زاده مواجه شد. او مهر ماه سال گذشته در اینستاگرامش ویدئوی کوتاهی از خود که در پس زمینه ی آن برج میلاد به چشم می خورد منتشر کرد تا نشان دهد در تهران حضور دارد.

«برمودا» برنامه ای صمیمانه و متفاوت است که برای اولین بار کامران نجف زاده را به عنوان مجری به مخاطبان خود می آورد. او همچنین مسئولیت گروه برنامه نویسان را بر عهده دارد.

درباره برنامه برمودا

مهمانان نجف زاده در این برنامه ناگفته های زندگی خود را روایت می کنند و به موازات گفتگوهای عمیق و گاه غافلگیرکننده فضایی خارق العاده، شاعرانه و حتی طنز را تجربه می کنند.

این برنامه با شعار «به وقت پیدا شدن» از ۳۰ دی ماه  آغاز می شود.  و سه شب در هفته ساعت 20 شنبه، یکشنبه و دوشنبه بر وری آنتن شبکه نسیم می رود.

محسن نجفی سولاری تهیه کننده، فواد صفریان پور کارگردانی «برمودا» و کامران شهریوری نیز مدیر تولید این برنامه هستند.

کامران نجف زاده خبرنگاری که بیشتر با گزارش های جنجالی و بحث برانگیزش در بخش خبری ۲۰:۳۰ شناخته می‌شود و شاید بتوان او را از خبرسازترین گزارشگران معاونت سیاسی در دو دهه گذشته دانست، در اوایل دهه ۹۰ به عنوان خبرنگار صدا و سیما به پاریس رفت اما مدتی بعد از سوی دولت فرانسه «عنصر نامطلوب» شناخته و دیپورت شد.

او در دی ماه سال ۱۳۹۴ و در دوره مدیریت کوتاه محمد سرافراز بر صدا و سیما به عنوان نماینده جدید صدا و سیما به نیویورک اعزام شد و در همه این سال ها در مقر سازمان ملل فعالیت می‌کرد؛ جایی که دیگر خبری از گزارش های جنجالی اش نبود. او کم‌کارتر از گذشته شد اما همچنان روایت‌هایش از سازمان ملل را به تهران می‌فرستاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا