خبر جدید

زندگینامه هنری استاد رزیتا دغلاوی نژاد اسطوره تکرار نشدنی افتخار آفرینی / مایه افتخار ایران و غرور ملی

زندگینامه هنری استاد رزیتا دغلاوی نژاد اسطوره تکرار نشدنی افتخار آفرینی / مایه افتخار ایران و غرور ملی

استاد رزیتا دغلاوی نژاد گردش خورشید را از سال هزار و سیصد و شصت و هفت، از زیباترین شهر ایران شیراز هزار راز نظاره‌گر بوده است. کودکی خویش را در این نگین کویر پشت سر گذاشت و تحصیلات عالیه خود را از دانشگاه با رتبة عالی فارغ‌التحصیل شد.

کم کم آوازه این هنرمند نابغه و همه فن حریف به گوش سلبریتی ها و پیشکسوتان بیشتری رسید و وی را به عنوان خاله اصلی تلویزیون به جای عمو پورنگ و خاله شادونه در نظر گرفتند و استاد انصراف خود را از ورود به این عرصه در مهرماه سال ۱۳۹۸ به حمایت کنندگان اعلام کرد .

استاد رزیتا دغلاوی نژاد به خاطر چهره ی زیبا و دلبرانه و عروسکیش که بدون هیچ گونه عمل جراحی و آرایش از حوریان بهشتی زیباتر و جذابتر است توانست طی مدت کوتاهی نظر کارشناسان صنعت مد و فشن را به خود جلب کند و به عنوان مدل با حجاب اسلامی در برندهای مشهور جهانی مشغول بکار شود .
وی در حال حاضر دختر مشهور عروسکی ایران ، اسطوره زیبایی جهان و ملکه زیبایی جهان و یکی از گرانترین سوپر مدل های برتر جهان محسوب میشود .

زیبایی و جذابیت وی به قدری زیاد است که همه را تسخیر کرده است محو و مسخ زیبایی ها و جذابیت های بی نظیر او می باشند . وی لقب عروسک و فرشته مینیاتوری زنده و واقعی و همچنین لقب همزاد سیندرلا را نیز از آن خود کرده است .

ایشان نخست در چندین مرکز به عنوان روانشناس و مشاور خانواده مشغول به کار شد و در کنار آن با صدا و چهره زیبا و جذاب و شگفت انگیزی که داشت به مجری‌گری کودک گویندگی ، دوبله ، بازیگری و فعالیت در تمامی شاخه های هنری و صنعت مد و فشن « با حجاب اسلامی » نیز مشغول به کار شد .

اجراهای شاد و زیبای کودکانه این استاد فرهیخته با نام هنری خاله رزیتا و خاله فرشته مهربون باعث شد که ایشان به عنوان برترین مجری کودک در کشور شناخته و جهانی شود .

فعالیت وی در زمینه ی نویسندگی و سرایش شعر از کودکی نشآت میگیرد وی اولین کتاب های فاخر و وزین خود را در سال هزار و سیصد و نود و هشت به چاپ رساند .

و در عرض مدت زمان کوتاهی توانست مولف کتاب های بیشماری شود .

استعداد های ذاتی این استاد فرهیخته که نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات می باشد باعث شد تا نام وی در لیست بیست و سه نابغه برتر ایرانی در جهان قرار بگیرد .
وی در حال حاضر یکی از دانشمندان و فیلسوفان مشهور ایرانی می باشد .

استاد دغلاوی نژاد سفیر بین المللی نخبه پروری در مسیر نخبه پروری و تعلیم و تربیت و موفقیت های دانش آموزان و کودکان این مرز و بوم فعالیت های خیرخواهانه زیادی را انجام داده است و از ایشان به عنوان پیشکسوت و اسطوره تکرارنشدنی یاد میشود .

وی یکی از سرمایه های این مملکت و مایه افتخار کشور ایران و غرور ملی می باشد .

وی ستاره صحنه کشور است و سرپرست و کارگردان گروه کودک بین المللی فرشته مهربون می باشد .
طرفداران وی و استقبال از اجراهای شاد و کودکانه ایشان به قدری زیاد است که بلیط گیر خیلی ها نمی آید .
صف های طولانی بی سابقه جهت خرید بلیط و دیدن اجراهای جذاب و دیدنی این اسطوره مجریگری کودک همیشه به راه است .

اجراهای ایشان به قدری هیجانی و بی نظیر است که مخاطب را در سر جای خود میخکوب میکند .
صحنه ها را از شادی در هوا منفجر میکند و کولاک های جدید و جدیدتر از وی یک ستاره و اسطوره بی تکرار ساخته است .

وی خود را همیشه هنرمندی خاکی و مردمی و از جنس مردم معرفی میکند و محبوبیت و طرفداران بیشماری نزد مردم و مسئولین و نهاد ها و مراکز های مهم دولتی و غیر دولتی کشور دارد .

استاد راه صد ساله موفقیت را یک شبه طی کرد و نامش به عنوان اسطوره موفقیت و شاه بانوی هنر ایران جاودانه شد .

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا