دانلود فیلم و سریال

دانلود کامل زندگی پس از زندگی فاطمه سجادی تجربه گر مرگ قسمت ۸ فصل چهارم

دانلود قسمت ۸ زندگی پس از زندگی فاطمه سجادی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ را در ادامه ببینید.

دانلود قسمت ۸ زندگی پس از زندگی فاطمه سجادی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲

زندگی پس از زندگی یکی از برنامه های معنوی بوده که در ایام رمضان از شبکه 4 پخش میشود در این برنامه افرادی که برزخ را دیده اند از تجربیات خود میگویند که این قسم خانم فاطمه سجادی اهل افغانستان درباره تجربیاتش حرف میزند او به رودخانه سقوط کرده است و جانش را برای ساعاتی از دست داده و عالم برزخ را دیده است.

نیمی از ماه رمضان گذشته و صدرنشینیِ «زندگی پس از زندگی» در نوعِ‌خودش جالب توجه است. آمارِ حدود دو میلیون و ۲۹ هزار بیننده این امیدواری را به وجود می‌آورد که برنامه‌سازِ با سوژه و ایده می‌تواند حتی به مراتب از سریالِ تلویزیونی بیشتر مخاطب جذب کند. اتفاقی که برای برنامه مرگ‌آگاهی شبکه چهار سیما افتاده و این برنامه از میانِ ۱۶ میلیون کاربرِ تلوبیون این جایگاه را به دست آورده و با فاصله زیاد نسبت به برنامه‌های افطاری تلویزیون و بالاتر از چند سریال و رقیبِ پربیننده‌های رمضانی قرار گرفته است.

همچنین ببینید:

فیلم تجربه مرگ محمدعلی درودی در زندگی پس از زندگی

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

آیا این افراد واقعا مرگ را تجربه کرده ند؟

با توجه به اظهارات پزشکان و اعتراف سازنده برنامه باید گفت که تجربه‌گرها مرگ را تجربه نکرده‌اند. کسانی که به عنوان تجربه‌گرِ مرگ در این برنامه معرفی می‌شوند، اگر در حالتی از کما، اغماء و مانند این‌ها، نورها یا ظلمت‌هایی را دیده یا حالاتی از خوشی یا ناخوشی برایشان گذشته و تصور کرده‌اند که مرگ را درک کرده و مرده‌اند، تجربه‌ی آن‌ها در واقع نمی‌تواند چیزی بیش از تجربه‌ی شهودی برخی افراد از عالم مثال و ماوراء ماده باشد. در بیانی ملموس‌تر، مشاهدات آنها، چیزی از جنس خواب است حتی اگر برای خودشان بسیار مشابه واقعیت باشد و آن را با آب و تاب زیادی تعریف نمایند. بنابراین با استناد به ادعا و حرف‌های آن تجربه‌گرها، نه می‌توانیم درباره مرگ بررسی کنیم و به چیستی و ماهیت مرگ برسیم و نه درباره دنیای پس از مرگ و برزخ اطلاعاتی به دست می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا