بیوگرافی

زهرا لری مدیر دبیرستان دخترانه رضوانی نژاد کیست و علت مرگ و فوت چیست

زهرا لری مدیر دبیرستان دخترانه رضوانی نژاد کیست و علت مرگ و فوت او چیست؟ جریان فوت یکی از اعضای چندین دوره شورای شهر کرمان که جنجال برانگیز شده است.

زهرا لری مدیر دبیرستان دخترانه رضوانی نژاد کیست و علت مرگ و فوت

زهرا لری کیست

زهرا لری یکی از اعضای چندین دوره شورای شهر کرمان به خاطر بیماری دار فانی را وداع گفت .

روز شنبه ۵ آذرماه زهرا لری در سن ۵۶ سالگی بخاطر مریضی از دنیا رفت .

ایشان به جز نمایندگی در شورای شهرکرمان،دبیر آموزش و پرورش بود. تحصیلات دانشگاهی خودش را در رشته جامعه شناسی به پایان رساندو در سالهای اخیر به عنوان مدیر دبیرستان دخترانه رضوانی نژاد فعالیت میکرد.

زهرا لری مدیر دبیرستان دخترانه رضوانی نژاد کیست و علت مرگ و فوت
مرحومه در ششمین دوره شورای شهر کرمان درانتخابات حضور داشته واولین عضو علی البدل همین دوره از شورا بوده است.حالا در مورد او یکی از دانش آموختگان رشته جامعه شناسی بوده است ودر این اواخر مدیر مدرسه دخترانه رضوانی نژاد مسئولیت داشته است در رسانه های ضد انقلابی شایعاتی در مورد مرگ ایشان مطرح شده است. به طور مثال یکی از این رسانه ها اینگونه نوشته است که اودر اثر حمله نیروهای امنیتی به دبرستان سکته قلبی کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید : ماجرا فیلم مدرسه برقعی قم  درگیری یک روحانی با دانش آموزان دخترانه

دکتر رضایی مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در پاسخ به خبرنگاران در مورد دلیل مرگ خانم دکتر زهرا لری یکی از مدیران خوب ومسئول استان صحبتهایی کردند ایشان گفتند که خبرهایی که در رسانه های معاند و فضای مجازی در مورد مرگ زهرا لری اعلام شده اساسا کذب و دروغ میباشد.

زهرا لری مدیر دبیرستان دخترانه رضوانی نژاد کیست

دکتر رضایی در ادامه صحبت هایش می گوید خانم دکتر زهرا لری با من تماس گرفته و از من خواستند که فرد دیگری را جایگزینشان کنم زیرا ایشان به خاطر بیماری نمی توانستند به ادامه خدمت شان بپردازند مرحوم زهرا لری مدتها به خاطر بیماری که داشتن در بیمارستان بستری شده بودند و روزهای کمی در مدرسه حاضر می شدند و هیچگونه جریانی به عنوان حمله نیروهای امنیتی به این دبیرستان صورت نگرفته که بخواهد باعث سکته کردن مدیر این مدرسه بشود.

همسر این مرحومه به یکی از خبرگزاری ها گفته اند همسرمن یک اکیب وگروه جهادی داشت و به روستاهای اطراف سر میزد و مشکلاتشان را تا جایی که میتوانست حل میکرد. ایشان از دانش آموزانی که توان مالی خوبی نداشتند شهریه نمیگرفت و در حال حاضر گروه های گوناگونی برای عرض تسلیت می آیند و عنوان میکنند که مادرمان را از دست داده ایم.

او میگوید که همسرم بسیار انقلابی بوده است و هر زمانیکه آیت الله خامنه ای سخنرانی داشتند همه ما را جلوی تلویزیون جمع میکرد تا به سخنرانی گوش بدهیم.

ایشان با اشاره کردن به دروغ هایی که رسانه و شبکه های معاند در مورد مرگ همسرش منتشر کردند گفت ما آنها را نمیبخشیم او با ابراز ناراحتی ادامه داد نمیدانیم که این دروغ ها از کجا بیرون می آید ممکن است به خاطر نام خانوادگی همسرم ممکن است استفاده ابزاری کنند اما آنها باید بدانند که این بانوی شریف و محترم از این بحث ها جدا میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا