خبر ورزشی

ساعت بازی ایران و آمریکا امشب سه شنبه 8 آذر 1401 (جام جهانی 2022)

بازی ایران و آمریکا ساعت چند برگزار می شود زمان دقیق دیدار تیم فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در چه ساعتی می باشد.

ساعت بازی ایران و آمریکا امشب سه شنبه 8 آذر 1401

زمان دقیق بازی ایران و آمریکا

سه شنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه الثمامه دوحه ایران ساعت ۲۲و۳۰ دقیقه به مصاف تیم آمریکا می رود.تیم ملی کشورمان در حالی در مقابل تیم ملی آمریکا بازی می کند که برای صعود از این مرحله به امتیاز نیاز دارد.تیم آمریکا در مقابل انگلستان نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد آنها در یک گروه عالی و منسجم عمل کردند و نزدیک بود انگلستان را نیز شکست دهند یکی از شوت های ارسال شده به سمت دروازه تیم ملی انگلیس به تیرک برخورد کرد.

ساعت بازی ایران و آمریکا امشب سه شنبه 8 آذر 1401

در بازی آمریکا و انگلیس دیدیم که تیم ملی آمریکا با حملات خود تیم انگلستان را تحت فشار قرار داده بود.آنها تمام تلاش خود را برای پیروزی در مقابل ایران انجام می دهند تا بتوانند از این گروه صعود کنند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

عکس چهره جدید و متفاوت یحیی گل محمدی همه را شوکه کرد

افشاگری ماجرای ربودن علی کریمی توسط مهران مدیری در دبی

قول جواد خیابانی ایران آمریکا را ببرد ریش و سبیل را از ته می تراشم

این در حالی میباشد که تیم ملی فوتبال کشورمان حتی با به دست آوردن نتیجه مساوی نیز میتواند به مرحله بعد راه پیدا کند البته در صورتی که تیم ملی ولز از انگلستان شکست بخورد در حال حاضر بعضی از کارشناسان ورزشی اعتقاد دارند که تیم ملی آمریکا از تیم ملی ایران قوی تر میباشدتیم آمریکا جوان ترین تیم در این دوره از مسابقات جام جهانی می باشد.

ساعت بازی ایران و آمریکا امشب سه شنبه 8 آذر 1401

حالا باید ببینیم که آیا تیم ملی کشورمان می تواند از تیم ملی آمریکا امتیاز به دست آورده و به مرحله بعد صعود کند.
دیدار تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه ساعت۲۲:۳۰در مقابل تیم ملی آمریکا انجام میشود.نواف الاسیوی یک خبرنگار عربستانی میباشد که بازی های امروز را پیش بینی کرده است وبر طبق پیش بینی های او ایران در این بازی ۳ بر ۲ آمریکا راشکست میدهد وبه مرحله بعد صعود میکند.
پیش بینی های این خبرنگار را مشاهده کنید.
انگلیس۴-ولز۱”””هلند ۳-قطر۱””””اکوادور۲وسنگال۱

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا