خبر جدید

حکم اعدام سامان یاسین (صیدی) خبر جدید از زبان مادر خواننده کرمانشاهی

آیا حکم اعدام سامان یاسین صحت دارد.اتهامات و جزییات پرونده خواننده کرمانشاهی و درخواست مادرش از مردم را در ادامه مطالب مشاهده کنید.

آیا حکم اعدام سامان یاسین صحت دارد.

آیا حکم اعدام سامان یاسین صحت دارد

جریان مربوط به حکم سامان یاسین به طور رسمی از قوه قضاییه هنوز منتشر نشده است اما رسانه های ماهواره‌ای و ضد انقلابی اخباری مبنی بر اعلام حکم اعدام سامان یاسین را منتشر کردند.
آیا حکم اعدام سامان یاسین صحت دارد.

بعضی از رسانه های بیگانه و ضدانقلاب در مورد صدور حکم سامان یاسین خواننده و رپر کرمانشاهی خبرهایی منتشر کرده اند.این رسانه ها از زبان مادر سامان یاسین چنین مینویسد: من سرزبان ندارم،به فریادم برسید این درحالی میباشد که هنوز حکمی قطعی برای سامان یاسین صادر نشده است و پرونده او هنوز بسته نشده است.

آیا حکم اعدام سامان یاسین صحت دارد.
حالا با توجه به خبرهای منتشر شده در مورد حکم اعدام سامان یاسین رسانه رسمی قوه قضائیه به این خبرها واکنش نشان داده است.این خبر گزاری این چنین نوشته در روزهای گذشته نام یکی از اشخاصی که در حوادث اخیر کشور حضور داشته در فضای مجازی مطرح شده که در مورد صدور حکم اعدامش خبرهایی منتشر شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم بازداشت و شکجه و اعدام توماج صالحی خواننده

سهند نورمحمدزاده کیست ماجرای حکم اعدام و جرم

عماد قویدل خواننده رشتی کیست ماجرای اعدام

با توجه به بررسی های انجام شده این شخص یکی از متهمانی میباشد که در جلسه هفتم آبان با محمد قبادلو حضور داشته است.نام او سامان صیدی میباشد فرزند تیمور و او به محاربه به وسیله کشیدن کلت کمری و شلیک کردن ۳ تیر در میان تجمع و همچنین تبانی به نیت ارتکاب جرم بر علیه امنیت ملی کشور متهم شده است.

آیا حکم اعدام سامان یاسین صحت دارد.
در دادگاه برگزار شده قاضی در مورد اسلحه و شلیک کردن از متهم سوالاتی پرسید.

قاضی از او پرسید کلت را از کجا اورده و الان کجاست.

سامان یاسین میگوید اسلحه برای من نبوده است و نمیدانم که کجاست برای اینکه کلت را از پنجره به بیرون پرتاب کردم

قاضی به او گفت چرا سلاح را به بیرون پرت کرده ای؟ متهم گفت به من گفتند اگر ماموران به محل برسند ممکن است برای تو باعث درد سر بشود من هم تفنگ را به بیرون پرت کردم.

رسانه های معاند و بیگانه با بیان این مطلب که سامان یاسین خواننده و هنرمند میباشد و فقط  میان آشوبها و اغتشاشات حضور داشته است طوری رفتار میکند و جو سازی میکنند انگار که او اصلا جرمی مرتکب نشده است.

خواننده رپر کرمانشاهی در مهرماه ۱۴۰۱بخاطر شرکت در تجمعات اعتراضی بازداشت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا