بیوگرافی

سایو در امپراطور افسانه ها پسر کیست ؟ {بیوگرافی + جزئیات نقش}

لی‌جونگ‌وون در نقش پادشاه سایو به عنوان شانزدهمین پادشاه گوگوریو در سریال امپراطور افسانه‌ها به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه علاوه‌بر اینکه به سوال سایو در امپراطور افسانه ها پسر کیست، پاسخ می‌هیم به بیوگرافی لی‌جونگ‌وون به همراه آثار او اشاره داریم.

سایو در امپراطور افسانه ها پسر کیست ؟

پادشاه سایو در امپراطور افسانه‌ها پسر همسو یکی از کشاورزان آن زمان بود که وقتی از طرف پادشاهان به زمین‌های کشاورزی آن‌ها حمله می‌کنند، سکوت نمی‌کند و به مبارزه با آن‌ها برای حفظ زمین خود می‌پردازد. سایون برای حفظ مزارع خود دست به جنگ علیه امپراطوری می‌زند.

سایو در امپراطور افسانه ها پسر کیست ؟ {بیوگرافی + جزئیات نقش}

بیوگرافی لی جونگ وون بازیگر شخصیت سایو در امپراطور افسانه ها

لی‌جونگ وون، بازیگر کره ای، در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۹ متولد شده است. وی با نام کره‌ای “이종원” شناخته می‌شود. او در بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیون به ایفای نقش پرداخته که توجه و تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است.

بین آثار معروف لی‌جونگ وون می‌توان به سریال‌های “سرزمین بادها”، “پادشاه افسانه”، “سرزمین آهن”، و “الهه آتش” اشاره کرد. وی در این آثار نقش‌های متنوعی را بازی کرده و به بازیگری معروف در کره جنوبی و سایر کشورها تبدیل شده است.

لی جونگ وون و همسرش

در ادامه مقاله سایو در امپراطور افسانه ها پسر کیست به جزئیات روابط عاطفی لی‌جونگ وون می‌پردازیم. لی‌جونگ وون در سال ۱۹۹۹، حدود ۲۵ سال پیش، با هاین جی یانگ، خواننده کره‌ای، ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش آفرین در آوای باران کیست بیوگرافی آرزو افشار +عکس

بیوگرافی الهه خادمی بازیگر نقش غزال در سریال مستوران کیست

فرزند لی جونگ وون

لی‌جونگ وون یک فرزند به نام لی‌سانگ جون دارد. به اطلاعات دیگری مثل بیوگرافی، تصاویر، آیدی اینستاگرام او دسترسی نداریم.

فیلم و سریال لی جونگ وون

لی‌جونگ وون در نقش شخصیت سایو در امپراطور افسانه‌ها حضور داشت و این نقش باعث معروفیت وی در ایران شد. این سریال تاریخی کره ای هنوز پس از گذشت سال‌ها جزو سریال‌های پربیننده تلویزیون است. همچنین جونگ وو به عنوان بازیگر نقش هیمیانگ در امپراطور بادها نیز به ایفای نقش پرداخته است.

  • سرزمین بادها
  • پادشاه افسانه
  • شرق بهشت
  • سرزمین آهن
  • الهه آتش
  • خورشید ارباب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا