اخبار موسیقیخبر جدید

سربازی اجباری بی تی اس BTS آرمی ها را شوکه کرد

سربازی اجباری بی تی اس و درخواست BTS آرمی ها: معاف کنید!ماجرای سربازی رفتن این گروه چرطرفدار را در صفحه لردخت ببینید.

سربازی اجباری بی تی اس

سربازی اجباری بی تی اس

طبق گزارش‌های رسیده شده قبل از مدیر برنامه های گروه موسیقی بی تی اس اعضای این گروه برای اینکه به سن قانونی رسیده‌اند. باید سربازی اجباری برود کسی که به دست ما رسیده است یکی از اعضای گروه بی تی اس به نام “جین” که ۲۹ سال سن دارد و عضو گروه بی تی اس می باشد و اهل کره جنوبی و با توجه به این که سی ام دسامبر به سن قانونی برای رفتن به سربازی می رود.

سربازی اجباری بی تی اس

و از تمام دوره های وقفه و تاخیر که در رفتن به خدمت سربازی رفته استفاده کرده پس باید برای دو سال از این گروه جدا بشود و به خدمت سربازی برود بقیه اعضای گروه بی تی اس با رسیدن به سن قانونی و مد نظر برای سربازی رفتن حتماً اعزام خواهند شد.

همچنین ببینید : ماجرای سربازی علیرضا بیرانوند و فرار او از سربازی

در کره جنوبی برای مردان ۱۸ تا ۲۸ سال به طور اجباری باید به مدت ۱۸ تا ۲۱ ماه به سربازی برویم در این کشور کسانی که در پیک قهرمان شدن و در رقابت‌های آسیایی و همچنین موسیقی‌دانان کلاسیک که توانستن در رشته های مورد نظر خودشان قهرمان و جایزه خاصی را دریافت کرده باشند.

سربازی اجباری بی تی اس

از رفتن به سربازی معاف میشود در همین حال برخی از قانونگذاران این کشور این معافیت سربازی را برای گروه بی تی اس نیز خواستار شده اند گروه بی تی اس گروه موسیقی میباشد که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ اولین آلبوم خودشان را منتشر کردند و به طور عجیبی و با سرعت زیادی به شهرت جهانی رسیدند.

همچنین ببینید : علت بازداشت و دستگیری عزیز ویسی خواننده کرد مشخص شد؟

چنانچه که در سال گذشته به عنوان اولین گروه موسیقی آسیایی توانستند جایزه گرمی هنرمند سال را نصیب خودشان کنند حالا دولت کره جنوبی با توجه به اینکه این گروه موسیقی توانست به شهرت جهانی پیدا کند آنها را به عنوان سفیر کسب میزبانی اکسپو جهانی سال ۲۰۳۰ برای این کشور انتخاب کردند و آنها معرفی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا