معرفی فیلم و سریال

سریال آنتن پژمان جمشیدی کی پخش میشود؟ خلاصه داستان سریال

سریال آنتن پژمان جمشیدی کی پخش میشود؟ خلاصه داستان سریال آنتن سریالی کمدی و طنز می باشد که با حضوره بازیگرانی معروف و طنز پژمان جمشیدی،خانم مرجانه گلچین، هادی کاظمی ،بهنام تشکر …و بازیگران دیگر این سریال از شبکه خانگی نماوا از سی ام 1401 روزهای چهار شنبه ها در 20 قسمت پخش می شود را در این صفحه مشاهده فرمایید.

سریال آنتن پژمان جمشیدی کی پخش میشود؟

سریال آنتن پژمان جمشیدی کی پخش میشود؟

سریال آنتن ابراهیم عامریان که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و در سال ۱۴۰۱  روزهای چهارشنبه در 20 پخش میشود از شرکت شبکه خانگی نماوا می باشد و نویسنده این مجموعه حمزه صالی می باشد.

بازیگران سریال

الیکا عبدالرزاقی، بهنام تشکر، پژمان جمشیدی ،سام نوری ،مرجانه گلچین ،هادی کاظمی ،ارسلان قاسمی، سمانه منیری، رویا افشار ،نعیمه نظام دوست، صحرا اسداللهی ،عرفان ابراهیمی ،ساره رشیدی ،محمدجواد جعفرپور ،نیما مظاهری ،مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، مهیار مجیب امیر ،دژکام و حمیدرضا نعیمی از بازیگران این مجموعه می باشند.

 

خلاصه داستان

به طور کلی خلاصه از این داستان اینگونه است که خانمی با نام گوهر که همسرش فوت می کند بعد از مرگ همسرش حدود یک سال درس می خواند و در کنکور در رشته پزشکی قبول می شود با هم موضوع برای خانواده داستانها و ماجراهای را درست می کند در جریان زندگی و دانشگاه آنها این سریال که در قالب کمدی پخش می شود و جریان خانواده‌ای را توضیح می دهد که با از دست دادن بزرگ طایفه و خاندان شان اتفاقات غیر قابل پیش بینی و عجیبی برای آنها رخ می دهد.

پیشنهاد میکنم ببینید :

درخشش پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه در سریال آفتاب پرست

بیوگرافی صداپیشگان برنامه مهمونی ایرج طهماسب

داستان سریال شبکه مخفی زنان چیست و چند قسمت

سریال آنتن پژمان جمشیدی کی پخش میشود؟

این سریال از سی ام شهریور ماه ۱۴۰۱ در شبکه های نمایش خانگی پخش می شود.

در مجموعه آنتن حاضر حضور پرشور دیگری از بازیکن سابق تیم فوتبال بازیگر مطرح و سرشناس حال حاضر کشورمان یعنی پژمان جمشیدی خواهیم بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا