دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال بی گناه قسمت ۱۸ هجدهم دانلود کامل و تماشا آنلاین رایگان ویدائو

دانلود سریال بی گناه قسمت 18 هجدهم ۱۸ سریال بی گناه یکی از سریال هایی است که به وسیله مهران احمدی کارگردانی و مصطفی کیایی تولید کننده آن می باشد.سریال بی گناه روز یکشنبه ساعت 8 از فیلمیو منتشر میشود.

سریال بی گناه قسمت ۱۸ هجدهم دانلود و تماشا آنلاین

دانلود سریال بی گناه قسمت هجدهم 18

نام سریال: بی گناه قسمت
کارگردان: مهران احمدی
کارگردان: مهران احمدی
تهیه‌کننده: مصطفی کیایی
نویسندگان: محسن و مصطفی کیایی
روزهای پخش : یکشنبه ها، ساعت ۸ صبح

دانلود سریال بی گناه قسمت هجدهم 18 با لینک مستقیم

دانلود سریال پرطرفدار بی گناه قسمت هجدهم سریال بی گناه کاری به کارگردانی مهران احمدی می باشد.سریال بی گناه سریالی است که توانسته در شبکه نمایش خانگی با استقبال بی نظیری روبرو شود.

سریال بی گناه قسمت ۱۸ هجدهم دانلود و تماشا آنلاین
مهران احمدی اولین تجربه خود را در ساخت سریال انجام داده است و مصطفی کیایی که یکی از کارگردانان و نویسندگان مطرح کشورمان می باشد با مهران احمدی در این کار همکاری های لازم را انجام داده است.همچنین مصطفی کیایی در این سریال به عنوان تهیه کننده فیلم در کنار مهران احمدی به تهیه این فیلم پرداخته اند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

دانلود سریال بی گناه قسمت ۱۷ با حجم رایگان ویدائو

قسمت 37 سریال جیران (قسمت ۳۷) دانلود رایگان ویدائو

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۲۰ رایگان ویدائو

حضور بازیگران مطرح و شناخته شده در این سریال باعث شده که بینندگان زیادی مجذوب این سریال شوند بازیگرانی چون مسعود رایگان ،شبنم مقدمی، محسن کیایی ویشکا آسایش از جمله بازیگرانی میباشند که در این سریال حضور دارند.

خلاصه داستان بی گناه چنین می باشد که به دنبال یک اتفاقی که در زمان قدیم رخ داده است بهمن مردانی ۲۵ سال از کشور دور می شود و بالاخره بعد از ۲۵ سال دوری از وطن به کشور برمی گردد بهمن مردانی نقش اول این داستان می باشد که محسن کیایی در این نقش بازی کرده است.

بعد از آمدن بهمن مردانی به کشور اتفاقاتی برای آنها و خانواده رخ می دهد به نظر می رسد فصل دوم این سریال نیز ساخته شود.بعد از نقد و بررسی هایی که در روزنامه هفت از این سریال و عمل آمده عنوان شده که بازیگران این مجموعه در قسمت اول بسیار خوب و باور پذیر بودن و شخصیت های مرموز این داستان را آقای مسعود رایگان و آقای کیایی بازی می کنند.

طبق گزارش هایی که انجام شده ۹۰ درصد مخاطبان این قسمت را دوست داشتن اما برخی از مخاطبان متوجه برخی نکات داستان نشدند.شما می توانید با دانلود قسمت هجدهم سریال بی گناه با کیفیت اصلی و بالا از دیدن این مجموعه لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا