خبر جدید

شعار عدس پلو و فحاشی کردن از شبکه های ماهواره ای و بیگانه چیست

جریان شعار عدس پلو و فحاشی کردن این روزها از رسانه های بیگانه اخباری که در فضای مجازی منتشر می شود
مدتی می باشد که به شعارهایی که در اعتراضات و اغتشاشات به وسیله آشوبگران داده میشود با الفاظ رکیک و زشت ای در خیابان ها گفته می شود.

جریان شعار عدس پلو و فحاشی کردن

شعار عدس پلو و فحاشی کردن

حالا سوال اصل این است که منبع این شعارها کجاست و چه کسانی آنها را طراحی میکنند.ساختن و طراحی کردن اینگونه شعار ها که بر علیه سازمان و دستگاه‌های حکومتی و دولتی ساخته می شود در نوع خودش مهم میباشد.برای نخستین بار که در میان اجتماعات معترض که در دانشگاه‌های ایران صورت گرفته بود از کلمات زشتی میان شعارهایشان استفاده می شد و یکی از جالب‌ترین نکات این موضوع این است که بیشترین شعاع را به وسیله دختران داده شده است.

جریان شعار عدس پلو و فحاشی کردن

بدون هیچگونه شکلی پشت صحنه این جریان گروهی خلاق و با فکر حضور دارند که برای ساختن شعار ها و کشاندن آنها به خشونت در اعتراضات صورت می گیرد.توجه داشته باشید که به قدری دراین شعار ها از الفاظ زشت استفاده شده است که حتی شبکه های ماهوارهای و ضد انقلاب هم در زمان پخش آن ها صدای آنها را سانسور می کنند. بدون شک پشت این شعار ها گروه های سیاسی و ضد انقلابی وجود دارند که چیزی جز برهم زدن آرامش کشور در سر ندارند .

همچنین ببینید : شعار جنجالی سبزی پلو با ماهی سپاهی کاری از شبکه های ماهواره ای چیست

ما در جامعه زندگی میکنیم که فحش جنسی زمانی به کار میرود که دعواهای سخت و اختلافات بسیار بالایی با همدیگر داشته باشند که در این دعواها از این الفاظ استفاده شود.حالا گفته شده در کنار نقد معترض کنندگان که فحش میدهند و حرمت های جامعه ایرانی را زیر سوال کشیده اند خطاب به مسئولان این چنین میگویند که چه کردید که انقدر طرف مقابل تان عصبی و نطر شده است شاید لازم باشد رفتارهای تان را با آرامش بیشتری و برقراری آرامش درست کنید و عکس هاش دیر نشده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا