بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو در پس از باران کیست +عکس

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو خانم کوچیک در پس از باران

مرجان محتشم بازیگر نقش شهربانو در سریال پس از باران در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمد. او با بازی در سریال “پس از باران” به شهرت رسید. مرجان فارغ التحصیلی رشته طراحی ساختمان است و درحال‌حاضر به عنوان طراح داخلی ساختمان مشغول به کار است. او از دهه هشتاد تاکنون، در هیچ فیلم و سریالی حضور نداشته است.

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو خانم کوچیک در پس از باران کیست +عکس

وی برای اولین‌بار و به طور حرفه‌ای سال (۱۳۷۶) با سریال «بهشت گمشده»، به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه‌ی هنر شد.

سوابق

او برای اولین‌بار در سال ۱۳۷۶ با سریال “بهشت گمشده” به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد. سپس در سریال “حقیقت آینه” به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست به ایفای نقش پرداخت. بیشترین شهرت او به دلیل بازی در سریال محبوب ایرانی “پس از باران” در نقش شهربانو یا همان خانم کوچیک به دست آمد.

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو خانم کوچیک در پس از باران کیست +عکس

اولین و آخرین تجربه مرجان محتشم در سینما به فیلم “رز زرد” در سال ۱۳۸۱ برمی‌گردد. همچنین، او با بازی در سریال “پرواز در حباب” آخرین نقش خود را ایفا و از تلویزیون خداحافظی کرد. مرجان محتشم سرانجام پس از ۱۳سال دوری با حضور در برنامه دورهمی مقابل دوربین قرار گرفت.

همچنین ببینید

بیوگرافی صالح میرزا آقایی بازیگر

بیوگرافی جواد قارایی مجری ایرانگرد کیست

همسر و فرزندان

هیچ اطلاعاتی از ازدواج و همسر مرجان محتشم تا به الان منتشر نشده اما تنها جایی که او اشاره ای کوتاه به ازدواجش کرده، سال 1385 در برنامه صندلی داغ مرحوم منوچهر نوذری، مرجان محتشم فقط در این حد به مسئله ازدواج و همسر و سوالات حول این محور اشاره کرد که:

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو خانم کوچیک در پس از باران کیست +عکس

از شایعاتی مبنی بر همسر اول مرجان محتشم یا همسر و فرزند مرجان محتشم که بگذریم، میرسیم به سوژه داغ ازدواج مرجان محتشم و عادل فردوسی پور که حتی خبر طلاق آنها نیز در فضای مجازی منتشر شد که همگی آنها شایعه بوده و در واقع هیچ ارتباطی بین این دو شخصیت معروف وجود نداشته است.

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو خانم کوچیک در پس از باران کیست +عکس

بازیگر نقش شهربانو در پس از باران

مرجان محتشم در نقش خانم کوچیک در سریال پس از باران اگرچه رعیت زاده بود؛ اما به اصرار خانواده‌اش با ارباب روستا به عنوان زن دوم ازدواج می‌کند تا برای او فرزندی پسر به دنیا آورد. بااین‌حال، نهایتاً فرزندی که به دنیا آورد، یک دختر بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا