خبر جدید

فیلم کامل شوخی های حجت الاسلام قرائتی 1402 همه را روده بر کرد

حجت الاسلام قرائتی یکی از روحانیون سرشناس و محبوب کشورمان میباشد که مردم او را با برنامه درس هایی از قرآن میشناسند که حدود 30 سال این برنامه را در تلویزیون اجرا میکرد.

حاج آقا قرائتی را با شوخی ها و صحبت های طنز در سخنرانیش هایش میشناسند و به همین دلیل است که مجالس او هیچگاه کسل کننده نیست.

فیلم کامل شوخی های حجت الاسلام قرائتی 1402 همه را روده بر کرد

فیلم کامل شوخی های حجت الاسلام قرائتی

این طلبه روز گذشته در روز عید قربان در یک مراسم نکوداشت که برایش برگزار کردند شروع به سخنرانی کرد که در این سخنرانی نیز مطابق همیشه شوخی ها و خاطره های خنده داری را تعریف کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

حجت الاسلام قرائتی کیست

محسن قرائتی متولد ۸ دی ۱۳۲۴ میباشد. وی در اردیبهشت سال ۱۳۶۱ باحکم سید روح الله خمینی به «نمایندگی ولی فقیه» در سازمان نهضت سوادآموزی منصوب شدو سپس ریاست این سازمان را بر عهده گرفت که این مسئولیت را تا اسفند ۱۳۸۹ بر عهده داشت. وی هم‌اکنون علاوه بر ادارهٔ ستاد اقامه نماز در زمینه تفسیر قرآن نیز فعالیت دارد .

فیلم کامل شوخی های حجت الاسلام قرائتی 1402 همه را روده بر کرد

حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محسن قرائتي پس از پايان تحصيل علوم ديني، به وعظ و تبليغ مشغول شد. او اما در روش تبليغ ابداعاتي به عمل آورد. بدين گونه كه وي به جاي استفاده از منبر و روش سنتي تبليغ، بسان معلمان از گچ و تخته سياه بهره برد. اين شيوه مورد توجه و تشويق عالمان برجسته اي چون آيت الله علي مشكيني و شهيد مطهري قرار گرفت.

همچنین ببنیید:

حواشی کامل توهین رائفی پور به موسیقی و موسیقیدان ها +فیلم

از همين رو پس از پيروزي انقلاب اسلامي به توصيه و پيشنهاد استاد مطهري به اجراي برنامه (درس هايي از قرآن) در تلويزيون پرداخت. برنامه اي كه بيش از سي سال به صورت هفتگي تداوم مستمر داشته است. اجراي موفق اين برنامه و اقبال عامه مردم به آن موجب شد امام خميني (ره) در سال 1361 وي را به نمايندگي خود به سمت سرپرستي سازمان نهضت سوادآموزي منصوب كند. سازماني كه در طول حيات خود به موفقيت شاياني دست يافته و جايزه هاي بين المللي فراواني كسب كرده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی حجت الاسلام مهدی دانشمند از کودکی تا روحانیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا