بیوگرافی

شیما استایل کیست بیوگرافی شیما استایل و همسرش

بیوگرافی شیما استایل

شیما متولد 7 تیر 1376 است و در شیراز بدنیا امده است ، او در رشته حقوق تحصیل کرده است و در 25 بهمن 98 (روز ولنتاین) با همسر خود علی عقد کرده است، که در اردیبهشت 1398 سه ماه بعد از عقدش ازدواج کرد . همسر او متولد 8 اسفند 1367 است.

شیما استایل کیست بیوگرافی شیما استایل و همسرش

شیما استایل در ابتدا فعالیت خود را در پلتفرم اینستاگرام شروع کرد و پس از مدتی توانست مخاطبان زیادی را جذب کرده و از این طریق درآمد بسیار مناسبی کسب کند. البته باید توجه داشته باشید که اکثر بلاگرهایی که به معروفیت می رسند، دارای درآمد مناسبی هستند و از طریق بلاگری کسب درآمد می کنند. شیما استایل ستاره اینستاگرام می باشد. در ادامه این مقاله، به بررسی دقیق شیما استایل و زندگی او خواهیم پرداخت.

شیما استایل کیست

شیما استایل، یک اینفلوئنسر محبوب اینستاگرامی، کلیپ مراسم عاشقانه ی سالگرد ازدواجش را که در هند برگزار کرد، سر و صدای زیادی برپا کرد. ستاره شیما! او با هدیه‌ای نمادین و بی‌نظیر از همسرش مواجه شد که هیچ شباهتی به هدایای رایج و معمولی نداشت. وقتی که همسرش به او این ستاره گرانبها را تقدیم و اظهار داشت که این ستاره از آسمان برای او خریداری شده، یک احساس عاشقانه جاودانه و ماندگارِ ابدی را به وجود آورد.

در اینجا می‌توان نکته‌ای مهم را برای زندگی هر فرد مد نظر قرار داد. این که هر رویداد و مناسبت زندگی، چه بزرگ و چه کوچک، ارزشی بی‌نهایت دارد و از آن باید لذت برد. با خرید ستاره برای همسر یا عزیزان خود، احساسات و لحظات خاص زندگی می‌تواند به یادماندنی‌تر و ارزشمندتر شود. با احترام به این ارزش‌ها، زندگی پر از زیبایی‌ها و لحظات به یادماندنی می‌شود که همواره در خاطرات عاشقان باقی می‌مانند.

شیما استایل کیست بیوگرافی شیما استایل و همسرش

این روزا دیگه اینستاگرام هممون فیلتر شدست و درگیری زیادی با این سرویس جهانی و جذاب داریم که البته میگن هنر نزد ایرانیان است و بس؛ چرا که آقایون و خانوم های ایرونی برای هررر چیزی راه حل دارن و اصلا اگه از هر راهی هم محدود شن باز نقطه فراری گیر میارن که البته همیشه راه کج و کوله سخت تر از راه راسته و قطعا همه ما از این شرایط نه چندان جالب خسته ایم! اما در این بین تو این چند سال اخیر تو اینستاگرام بلاگر و اینفلوئنسر های زیادی هستند که همچون قارچ رشد کردن و زیاد شدن. بلاگر هایی که حتی بدون داشتن کمترین هنر و تنها با یه گوشی پولی رو در میارن که من و شما تا هزار سال باید واسش کار کنیم، اما چجوری؟

مطمئنن شما هم میدونید چون دیگه دست همه یکی یه گوشی اندروید هست و این برنامه رو اکثرا از پیر تا بچه دارن و برخی هم شدن شاخ مجازی، البته تو پیج کوچولوی خودشون! و از طرفی هم این بلاگرهای شاخ نما اونقدری زیاد شدن که از هر ده نفر یک نفر خودش رو در این جایگاه میدونه و فکر میکنه با انتشار چهار تا عکس و فیلم از خودش و یا روزمرگیش میتونه بشه بلاگر! البته که همه اینها به شانس فرد ربط داره چرا که در ادامه ما میخوایم افرادی رو نام ببریم که از یه زندگی خیلیییی معمولی رسیدن به لایف استایلی لاکچری که پُزشون تا کهکشان رسیده و خودشون رو لایق این میزان ثروت میدونن و بر این نظرند که ما زحمتتت کشیدیم تو این راه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا