اخبار هنرمندانخبر جدید

پشت پرده طلاق مستانه مهاجر و پژمان بازغی +فیلم مصاحبه

پژمان بازغی از همسر خود جدا شد نخستین حرف‌های مستانه مهاجر در مورد طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر را در این صفحه ببینید.

پشت پرده طلاق مستانه مهاجر و پژمان بازغی +فیلم مصاحبه

پژمان بازغی همسر اسبق مستانه مهاجر می‌باشد، که قبل‌تر طلاق آنان تایید گردیده است.

همسر سابق پژمان بازغی یکی از تهیه کنندگان سینما وتلویزیون به شمار می‌رود. پژمان بازغی و همسر ایشان یک دختر به اسم نفس دارند، که اکنون ۱۶ ساله است.

خانم مهاجر تهیه کننده خوب و توانمند سینما در مصاحبه تصویری با علی ضیاء طلاق خود را از پژمان بازغی را تایید نمود و در این مورد صحبت‌هایی کرد.

فیلم طلاق مستانه مهاجر و پژمان بازغی

مستانه مهاجر افزود:
بعد از طلاق از پژمان بازغی رابطه مان نسبت به قبل‌تر بهتر می‌باشد.

تصاویر دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر هواداران سینما که پژمان بازغی را به خوبی می شناسند آگاه می‌باشند که پژمان یک دختر به اسم نفس نیز دارد.

هنگامی که نفس بچه بود عکس‌های بسیاری از ایشان به همراه والدینش مستانه مهاجر وپژمان بازغی در شبکه‌های اجتماعی انتشار گردید.

مدت‌ها عکسی از نفس بازغی انتشار نگردید تا این ایام که نفس سنش به ۱۶ سالگی رسیده و برای خود خانمی شده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مستانه مهاجر همسر اول پژمان بازغی +سرطان و طلاق

طلاق و جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی واقعیت دارد؟ +سند

نفس بازغی هفته قبل هم در کنار مادر خود در پخش اثر مقیمان ناکجا تازه‌ترین تولید شهاب حسینی حاضر شد و در کنار هنرمندان از جمله :شادی مختاری که در مراسم حاضر بودند، عکس گرفت.
در آن مراسم وی یک تیپ مشکی، که یک کت جینی به تن کرده بود، حاضر بود.

پژمان بازغی روی تخت بیمارستان
پژمان بازغی هنرپیشه مطرح اهل ایرانی که در زمینه سینماو تلویزیون فعالیت می‌کند، مدتی قبل در بیمارستان بستری شده بود. بعد از بهتر شدن حالش مرخص گردید.

رضا نصیری تهیه کننده برنامه تلویزیونی کودک شو در این باره افزود:
پژمان به خاطر فعالیت و فشار بسیاری که این ایام در انجمن هنرمندان سینمای کشور و دیگر موقعیت‌های فعالیتی با آنان مواجه می‌باشد در حالی که برنامه کودک شو را اجرا می‌نمود دچار معده درد شد. با این وجود اجراییش را به اتمام رسانید.

بر اساس خبر روابط عمومی انجمن هنرمندان سینمای کشور مجمع عمومی عادی نوبت نخست انجمن هنرمندان سینما، برپا شد و انتخابات داخلی هیئت مدیره هم انجام گرديد.

روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه سال جاری مجمع عمومی عادی نوبت نخست انجمن صنفی هنرمندان سینما به مدیریت رضا کیانیان و با حاضر شدن نماینده اداره کار مهندس کلاته، مدیرعامل سینما مرضیه برومند، بازرس خانه سینما سهیل رحیمی، متشکل شده و بعد از عرضه گزارشات لازمه، رای گیری برای منصوب هر یک از اعضای هیئت مدیره و بازرس به نوبت فوق:
پژمان بازغی، علی دهکردی، فریبا کوثری، کامبیز دیرباز، کوروش سلیمانی، لاله اسکندری و بهناز جعفری به عنوان هر یک از اعضای علی البدل هیئت مدیره و هم اینکه سحر دولتشاهی به عنوان بازرس شاخصی و حبیب دهقان نسب به عنوان بازرس علی البدل انجمن منصوب گردیدند.

واینکه در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه نخستین جلسه داخلی هیئت مدیره برپا شد و تعیین سمت‌ها به مدت ۲ سال انجام گرديد.

پژمان بازغی به عنوان رئیس، کوروش سلیمانی به عنوان نایب رئیس، علی دهکردی به عنوان دبیر، فریبا کوثری به عنوان خزانه‌دار محسوب گردیدند.

دورهمی میزبان زوج هنرمند سینما مستانه مهاجر و پژمان بازغی بود. امید حاجیلی نیز در برنامه دورهمی شب قبل به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله و روز مادر ۲ قطعه موسیقی به نمایش گذاشت.

آقای مدیری در این برنامه در مورد سن و سال این دو زوج سوالاتی پرسید :
آقای بازغی افزود: هر دو در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمده‌ایم، ولی مستانه دو ماه بزرگتر می‌باشد، ولی من با تجارب‌تر می‌باشم.
با خنده.

خانم مستانه مهاجر در مورد اختلاف نظر فعالیت جواب داد: اختلاف نظر فعالیتی داشتیم، ولی خصوصی خیر.
به خاطر اینکه داستان زندگی خصوصی و فعالیتی را از یکدیگر جدا نموده‌ایم و هر روز قدرتمندتر می‌شویم.

آقای مهران مدیری داستان عاشق شدن این دو زوج را پرسید:
خانم مهاجر جواب داد: من عاشق شدم، ولی بایستی بیان کنم که اول به پژمان بازغی علاقه ای نداشتم. ما نخستین مرتبه در یک جشنواره سینمایی همدیگر را ملاقات نمودیم. یک دوست ما را با همدیگر آشنا نمود. زمانی که من را با وی آشنا نمودند، آقای بازغی افزود: شما تیزر تدوین می‌کنید؟ من نیز در جواب افزودم: امیدوار هستم فیلم شما دست من نیفتد!
در اینجا پژمان بازغی با مزاج بیان می‌کند :ولی خودم دستش افتادم.

خانم مهاجر در ادامه افزود :
بعد از آن ملاقات نخست با خود افزودم پس درست تصور می‌نمودم که علاقه‌ای به پژمان بازغی ندارم. در هر حال زمان گذشت و ما مجدداً همدیگر را ملاقات نمودیم و من عاشق ایشان شدم. ولی وی نیز عاشق من شد و در پایان در سال ۸۴ با یکدیگر ازدواج نمودیم.

آقای مدیری درباره دستمزد آقای بازغی در اثر اسرافیل به تهیه کنندگی خانم مهاجر سوالاتی نمود: خانم مهاجر افزود بله او حتی برای ایفای نقش در اثر من نیز دستمزد دریافت کرد، ولی به من تخفیف داد.
اسرافیل از لحاظ لوکیشن‌ها بسیار و…. اثر سنگینی بود. با این حال پژمان هیچ گلایه‌مند نبود. من اینجا از تمامی هنرمندان و همچنین عوامل این اثر به دلیل همکاری آنها سپاسگزاری می‌نمایم.

در آخر خانم مهاجر و پژمان بازغی حس خوشبختی خودشان را بیان کردند و خانم مهاجر
12:43
جایزه شید بهترین اثر و کارگردانی اثر اسرافیل را به برنامه دورهمی تقدیم نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا