اخبار هنرمندان

فیلم کامل عقد آریایی محمدرضا گلزار سوژه شد +واکنش ها

کلیپ عقد آریایی محمدرضا گلزار توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است و برخی از آنها این کلیپ و نوع بیان عهدنامه عقد توسط گلزار دستمایه طنز قرار داده اند.

فیلم کامل عقد آریایی محمدرضا گلزار سوژه شد +واکنش ها

ویدیو جدید از مراسم عقد آریایی محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی وایرال شده که بازتاب گسترده ای داشته است.

فیلم کامل عقد آریایی محمدرضا گلزار

خواندن عقد آریایی از اتفاقاتی بود که بارها مراجع قضایی به آن واکنش نشان داده و اعلام کرده بودند که این گونه عقدها شرعی نیستند و با دفترخانه های برگزار کننده برخورد خواهند کرد.

اما محمدرضا گلزار اقدام به خواندن عقد آریایی کرد هرچند که آنها در دفترخانه به صورت رسمی عقد شرعی را اجرا کرده بودند محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی دختری که گفته می شود ۲۰ سال از او کوچکتر است ازدواج کرده است ازدواجی که بازتاب گسترده‌ای داشته و کاربران به خصوص هواداران این خواننده و بازیگر که واکنش نشان دادند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

بیوگرافی آیسان همسر محمدرضا گلزار کیست و ماجرای آشنایی

درباره همسر محمدرضا گلزار گفته میشود معصومه آقاخانی ملقب به آیسان در سال 1376 در زنجان متولد شده است. دوران تحصیلات قبل دانشگاهی وی در زنجان بوده است.

بعد از تمام شدن پیش دانشگاهی در سال 95 با خانواده به تهران نقل مکان می کنند. پدر آیسان نیز همانند محمدرضا گلزار متولد سال 1356 می باشد!! آیسان (معصومه) دو برادر بزرگتر از خودش دارد. وضعیت اقتصادی بسیار مناسبی دارند.

پس از آمدن به تهران با انتشار تصاویر و عکسهای زیاد از خودش در حوزه مدلینگ قدم گذاشت. آیسان با عکاسان زیادی همکاری می کند. و همین امر دلیل پل ارتباطی بین او و محمدرضا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا