اخبار هنرمندان

علت درگذشت و فوت جواد گلپایگانی بازیگر قدیمی چه بود؟

محمدجواد نظری گلپایگانی، بازیگر و تهیه‌کننده که در سریال آینه عبرت نقش آتقی را بازی میکرد در سن ۷۲ سالگی در خواب بر اثر سکته قلبی درگذشت.

علت درگذشت و فوت جواد گلپایگانی چه بود؟

علت درگذشت و فوت جواد گلپایگانی

حسن صفدری، شاعر کشورمان که پسرعمه جواد گلپایگانی است با اعلام این خبر گفت جواد این بازیگر بامداد یکشنبه، ۱۴ اسفندماه در خواب بر اثر سکته قلبی فوت کرده است.

به گفته وی، مراسم تشییع پیکر نظری گلپایگانی احتمالا فردا (دوشنبه 24 اسفندماه) ساعت 10 صبح در بهشت ​​زهرا برگزار می شود. با توجه به اینکه پسرش به دنبال شغل اداری است هنوز مشخص نیست در کدام قطعه دفن خواهد شد.

علت درگذشت و فوت جواد گلپایگانی چه بود؟

صفدری همچنین در صفحه شخصی خود نوشت: محمدجواد نظری گلپایگانی (پسر عمویم) در طول پنجاه سال فعالیت هنری خود بیش از نود ترانه خواند، بیش از پنجاه فیلم کارگردانی کرد، اولین فیلم او «مادر» در دهه پنجاه بود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی فرشید لک فوتبالیست

بیوگرافی محمد حاج حسینی بازیگر قدیمی

آخرین فیلم او «آقای شانس» با همراهی اکبر عبدی در دهه 70 بود، شخصیت «اتقی» که او انجام داد و نقش او در مجموعه تلویزیونی «آینه عبرت» یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیونی دهه 70 بود که در زمان جنگ ایران و عراق پخش می شد، آن زمان مردم برای رهایی از فشارهای عصبی جنگ زندگی می کردند و شب با دیدن سریال «آینه عبرت» زهر و استرس آن روز را خنثی می کردند.

هیچ وقت از کمک به دوستان و خانواده اش دست بر نمی داشت، اما متأسفانه، وقتی کارش پایان یافت، خبری از همکاران قدیمی اش نبود. . اتقی امروز ما را تنها گذاشت. این را خوب به خاطر بسپار! بدون شک  فیلم هایش او را برای همیشه جاودانه کرد. خداحافظ پسر عمه عزیزم، روحت در آرامش باد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا