خبر جدید

علت دقیق فوت و درگذشت پیمان آدیداس بلاگر معروف چه بود؟ +جزئیات مرگ

پیمان آدیداس  پسران جوان بلاگر اینستاگرام بود که با ساخت کلیپ های کوتاه و آموزنده مورد توجه کاربران قرار می گرفت علاقه زیادی به ساخت کلیپ های کوتاه داشت کلیپ هایی که در اینستاگرام به کلیپ های سوسماس معروف شده بودند این پسر جوان که متولد ۱۳۷۶ بود متاسفانه بر اثر ایست قلبی درگذشت بسیاری از فالورهای او هنوز نمی‌دانند که دلیل فوت این پسر جوان چه بوده و پیج اینستاگرام به او در حال حاضر معلق شده است

بیوگرافی

پیمان آدیداس یکی چهره های معروف اینستاگرامی در نهایت تاسف روز گذشته براثر ایست قلبی درگذشت پیمان آدیداس بلاگر بوده و چند سالی بود در زمینه ساخت کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و فالورهای زیادی را جذب کرده بود. این جوان مشهور روز گذشته به علت سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

علت دقیق فوت و درگذشت پیمان آدیداس بلاگر معروف چه بود؟ +جزئیات مرگ

پیمان آدیداس بلاگر و چهره اینستاگرامی شناخته شده بود و ویدیوها و کلیپ های او در بین کاربران طرفداران زیادی داشت. او در یکی از کلیپ هایش گفته بود یکی از آرزوهایش این است که زودتر از مادرش بمیرد، زیرا نمیتواند غم مرگ مادرش را تحمل کند.

بنا به گفته ها زندگی بسیار سخت و پر پیج و خمی داشت و مدتی زندگی لاتی داشته و در نهایت از دنیای رفاقت و لاتی خداحافظی کرد و تصمیم به زندگی جدید گرفت و در صفحات مجازی فعالیت کرد و شخصیت معروف شد و کاملا انسان هنرمندی است.

علت دقیق فوت و درگذشت پیمان آدیداس بلاگر معروف چه بود؟ +جزئیات مرگ

جوان ناکام پیمان آدیداس، چند سالی بود که ویدئو ها و کلیپ های طنز تلخ و گاهی غمگین را در فضای مجازی منتشر می کرد و از زمان فعالیت در اینستاگرام خیلی زود به چهره مشهور تبدیل شد. پیمان آدیداس بر اثر ایست قلبی درگذشت.

فیلم مرگ

پیمان از بلاگر های اینستاگرامی بود و در این چند سال موفق شد استعداد خود را به نمایش بگذارد

درباره اینکه علت ایست قلبی چه بوده و آیا این پسر جوان به بیماری زمینه‌ای مبتلا بوده یا خیر اطلاعات زیادی در دست نیست و از فقط سوی دوستان و رفقای نزدیکش در فضای مجازی اعلام شده که بر اثر ایست قلبی فوت شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا