اخبار هنرمندان

علت فوت اصغر یوسفی نژاد کارگردان و فیلمساز + بیوگرافی

علت فوت اصغر یوسفی نژاد کارگردان و فیلمساز اصغر یوسفی نژاد که به خاطر خونریزی و سکته مغزی از دنیا میرود می رود را در این صفحه مشاهده فرمایید.

علت فوت اصغر یوسفی نژاد کارگردان و فیلمساز + بیوگرافی

علت فوت اصغر یوسفی نژاد کارگردان و فیلمساز

اصغر یوسفی نژاد درگذشت اصغر یوسفی نژاد کارگردان و فیلمساز تبریزی کشورمان که در سال ۱۳۴۸ به دنیا می آید در روز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ به خاطر عارضه مغزی در سن ۵۳ سالگی از دنیا میرود.

همچنین ببینید : کشف حجاب مریم ابراهیم وند اعتراض بخاطر مهسا امینی

آقای یوسفی نژاد در رشته کارگردانی از دانشگاه صدا و سیما فارغ التحصیل می شوند نویسنده و کارگردان ایرانی بود که توانسته بود فیلمهایی مثل خانه و باران رویاها را نمی شوید را تهیه کند .

علت فوت اصغر یوسفی نژاد کارگردان و فیلمساز + بیوگرافی

و در کنار نویسندگی تهیه کننده هم بودند ایشان از سال ۱۳۶۹ فعالیت های هنری خودشان را آغاز کردند و در طول این مدت فیلمسازی و کارگردانی فیلم ها و سریال های زیادی را بر عهده داشتند که بود در روز ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ بر اثر سکته مغزی از دنیا میرود گفته می شود .

پیشنهاد میکنیم ببینید :

ببینید لیلا حاتمی و پسرش در جشنواره ونیز 2022

فیلم تراشیدن مو و کچل کردن آناهیتا همتی در اعتراض

عکسهای جنجالی فرشته حسینی در جشواره کن و ونیز

که مراسم خاکسپاری آقای اصغر یوسفی نژاد بیست و چهارم شهریور ماه در قطعه هنرمندان برگزار می شود همسر آقای اصغر یوسفی نژاد خانم صفیه اصلانی بوده است برخی از کارهای آقای یوسفی نژاد که جایزه هم نیز گرفته اند .

علت فوت اصغر یوسفی نژاد کارگردان و فیلمساز + بیوگرافی

مثل فیلم خانه که مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود و برای او سیمرغ بهترین فیلم را در نظر گرفته بودند و این جایزه را نصیب خودشان کرد اصغر یوسفی نژاد که در مورد مسائل اجتماعی و طنز و درام بودند ولی مجوز برای حضور در جشنواره فجر برای این فیلم صادر نشد و تا الان نیز مجوز اکران این فیلم صادر نشده است.

به گفته آقای بهروز افخمی فیلم عروسک یک اثر خوش ساخت بود ولی برای این که با ملاک های جشنواره فیلم فجر مطابقت نداشت نتوانست به این جشنواره راه پیدا کند.

فیلم باران رویاها را نمی شوید اولین فیلم سینمایی آقای اصغر یوسفی نژاد بود که با بازدید خانم یکتا ناصر در سال ۱۳۸۲ مورد توجه بسیار زیاد قرار گرفت این کارگردان با وجود کارهای طنز که انجام داده و توانسته کارنامه قابل قبولی دارد.

مرحوم اصغر یوسفی نژاد به دلیل خاص بودن و منحصر به فرد بودن آثارش در میان سینماگران سرشناس و مشهور بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا