بیوگرافی

علت قهر ناصر طهماسب و ایرج طهماسب چه بود؟

علت قهر ناصر طهماسب و ایرج طهماسب چه بود؟

گفته میشد که ایرج طهماسب و ناصر طهماسب سالها با هم قهر بوده اند و با رفت و آمدی نداشته اند خبری که هیچگاه راست و دروغ آن مشخص نشد اما با توجه به فعالیت این دو برادر خیلی کم دیده بودیم راجع به یکدیگر صحبت کنند و یا با هم همکاری داشته باشند و احتمالا علت اینکه شایعه قهر انها مطرح شده همین امر باشد.

علت قهر ناصر طهماسب و ایرج طهماسب چه بود؟

بیوگرافی

طوطی نیوز نوشت: ناصر طهماسب متولد 1318 در تهران، دوبلور و گوینده است. فعالیت خود را بعنوان دوبلور قبل از انقلاب اسلامی شروع کرد سپس سرپرست گویندگان و مدیر دوبلاژ شد حالا بیشتر صدای او در مستندهای سیاسی شنیده می شود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بهروز پوربرجی بازیگر کیست و کجاست

بیوگرافی شایان جلالی بازیگر

آقای طهماسب در یک خانواده پرجمعیت با 8 خواهر و برادر در خیابان عباسی بزرگ شد، وی برادر بزرگتر ایرج طهماسب مجری معروف برنامه کلاه قرمزی می باشد.

صدای او در سریال هزار دستان بین سال های 1358 تا 1366 در نقش علی نصیریان بسیار مورد استقبال قرار گرفت اما بیشتر شهرت او در سال 1371 با سریال ارتش سری بود.

صدای وی در نقش فرمانده کسلر ارتش سری و کارتون یوگی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

ناصر طهماسب ازدواج کرده بود و اسم یکی از فرزندانش به نام کیومرث طهماسب رسانه ای شده است.

آقای طهماسب در سال 1363 اولین بار ، بازیگری را در فیلم راه دوم تجربه کرد ، او سپس سال 85 در سریال مرگ تدریجی یک رویا برای تلویزیون بازی کرد.

هنرنمایی در سریال کلانتر 3 در سال 88 و فیلم من مادر هستم سال 89 به کارگردانی فریدون جیرانی از جمله فعالیت های بازیگری اش می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا