خبر جدید

علی دایی ممنوع التصویر میشود علت ممنوع تصویری؟ مهسا امینی

علی دایی ممنوع التصویر میشود علت ممنوع تصویری؟ مهسا امینی طبق شنیده‌های که در مورد ممنوع تصویری علی دایی در صدا و سیما صحبت شده از پس از این به بعد تصاویر علی دایی از آگهی های بازرگانی نیز حذف میشود را در این صفحه مشاهده فرمایید.

علی دایی ممنوع التصویر میشود علت ممنوع تصویری؟

علی دایی ممنوع التصویر میشود

ممنوع التصویر میشود علت ممنوع تصویری علی دایی چیست طبق گزارشاتی به نظر می‌رسد اسطوره تیم فوتبال کشورمان آقای علی دایی ممنوع التصویر شدند و این خبر تبدیل به یکی از خبرهای داغ فضای مجازی شده است.

علی دایی ممنوع التصویر میشود علت ممنوع تصویری؟

برخی از منابع که خبرها را بررسی کرده‌اند دلیل ممنوع التصویری علی دایی اسطوره تیم فوتبال ایران را ازدواج دخترش دنیز می باشد که صحت ندارد و در فضای مجازی و اینستاگرام منشر شده است .و گفته می شود حمایت از اغتشاشات و اغتشاش گران پس از مرگ دختر ۲۲ ساله سقزی می‌دانند، که این شایعات دروغی بیش نیست.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

علی دایی که یکی از اسطوره های تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس می باشد.

علی دایی که در ۱۴ بهمن سال ۴۸ به دنیا می آید هم اکنون بازیکن بازنشسته فوتبال تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس می باشد.

لیگ برتر باند اصلی یا آلمان را نیز در زمان فعالیت های ورزشی خودش در کارنامه ثبت کرده است هم اکنون مربی فوتبال میباشد آقای علی دایی کارآفرین و بنیانگذار شرکت پوشاک ورزشی دایی میباشد.

ایشان توانسته جایزه نشان شجاعت را از آن خودش کند با قد یک و ۹۲ سانتیمتر در پست مهاجم بازی می کرده از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده است علی دایی در اردبیل در ۱۴ بهمن ۴۸ به دنیا می آید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا