بیوگرافی

علی قلیچ مجری برنامه از سر گذشت شبکه نسیم کیست +‌بیوگرافی و عکس

علی اکبر قلیچ مداح و خواننده متولد ۱۹ مهر ۱۳۷۲ در نازی آباد تهران است که با حضور در شبکه نسیم و اجرای برنامه از سرگذشت به شهرت رسید. او متولد ۱۹ مهر۱۳۷۲ در تهران بوده و در سبک موسیقی مذهبی، عرفانی اسلامی خوانندگی و ترانه سرایی می کند. در ادامه با بیوگرافی علی قلیچ، عکس های جدید علب اکبر قلیچ و آهنگ ها و زندگی شخصی و هنری وی در مجله آشنا شوید:

علی قلیچ مجری برنامه از سر گذشت کیست +‌بیوگرافی و عکس

مجری برنامه از سر گذشت شبکه نسیم کیست

علی قلیچ مجری برنامه از سرگذشت متولد نازی آباد تهران است و از کودکی و از ۵ سالگی در هیئت ها به مداحی و نوحه خوانی مشغول بوده است. او موسیقی را با آموزش تنبور آغاز کرد و سپس تحت نظر کیخسرو پور ناظری و سهراب پور ناظری تئوری موسیقی را فرا گرفت.

علی قلیچ مجری برنامه از سر گذشت کیست +‌بیوگرافی و عکس

مجری برنامه از سرگذشت علی قلیچ می باشد که از شبکه نسیم پخش میشود. وی مداح و خواننده است و در ۱۹ مهر ۱۳۷۲ در نازی آباد تهران به دنیا امده است. علی قلیچ خواننده و مداح جوان بیت رهبری مجری برنامه از سر گذشت میباشد که از شبکه نسیم پخش می شود.

بیوگرافی

علی قلیچ متولد ۱۹ مهر ۱۳۷۲ در تهران، خواننده مذهبی و مداح اهل بیت است. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مکانیک و دانشجوی لیسانس علوم سیاسی است، از خوانندگی به سمت مداحی رفته و حالا در هر دو زمینه مداحی و خوانندگی پاپ فعالیت می کند.

علی قلیچ مجری برنامه از سر گذشت کیست +‌بیوگرافی و عکس

خواننده و مداح جوان که مداحی و نوحه خوانی در بیت رهبری از فعالیت های وی بوده و جزو خواننده های آتیه دار و جوان کشورمان محسوب می شود. به جز خوانندگی او را باید مداح نامید که در محرم ۹۶ جلوی رهبر مداحی کرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی کیمیا حسینی بلاگر و مدل اینستاگرامی و همسرش + خانواده

بیوگرافی مهدی صبایی بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی کیست + عکس جدید

سوابق

اولین قطعه رسمی که از علی اکبر قلیچ شنیده شد ترانه ترکش از آلبوم بی‌سیم‌چی بود که با استقبال گسترده مخاطبان این دسته قرار گرفت.

علی قلیچ مجری برنامه از سر گذشت کیست +‌بیوگرافی و عکس

از دیگر آثار این هنرمند میتوان به «ارباب تشنه لب»، «رکعت هشتم»، «برکت مذاکره»، «تیتراژ سریال مهر طوبی» و «مرگ= آمریکا» که اثری مشترک از حامد زمانی و علی اکبر قلیچ است، اشاره کرد.

علی قلیچ را باید هم مداح بنامیم و هم خواننده. او به عنوان خواننده پاپ بین مردم شهرت دارد هر چند بیشتر ترانه ها و آلبوم‌هایی که منتشر کرده تم مذهبی دارد. اما در از کودکی و از ۵ سالگی در هیئت ها به مداحی و نوحه خوانی مشغول بوده است.

علی قلیچ مجری برنامه از سر گذشت کیست +‌بیوگرافی و عکس

تئوری موسیقی را پیش استادانی مانند سهراب‌ پورناظری گذراند، اما معتقد است، استعداد بسیار مهم است و بعد می‌توان با پشتکار راهی را که انتخاب کرده‌ای ادامه دهی. با همه اینها به نظرم خواندن باید به اصطلاح در خونت باشد.

علی قلیچ مجری برنامه از سر گذشت کیست +‌بیوگرافی و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا