خبر جدیدخبرهای ایران

عکس جنجالی دانشجویان دختر در دانشگاه شریف کشف حجاب: رئیس دانشگاه

عکس جنجالی دانشجویان دختر در دانشگاه شریف کشف حجاب: رئیس دانشگاه ، عکسی که در فضای مجازی و اینستاگرام به خبر داغی تبدیل شده را در صفحه لردخت ببینید.

تصاویر / دانشجویان دختر دانشگاه شریف کشف حجاب در حضور رئیس دانشگاه

دانشجویان دختر در دانشگاه شریف کشف حجاب

جریان حجاب دانشجویان در دانشگاه تهران جزئیات آن را در صفحه ما ببینید.از قدیم گفته اند پزشک محرم بیمارانشان میباشند ، ولی  همکلاسی های پسر و رئیس دانشگاه مرد محرم دانشجو ان دختر باشند.تریبون آزاد دانشگاه  اگر بدون حضور آقای رئیس برگزار می شد، حراست دانشگاه طبق قانون و قوانین با دانشجویان خاطی روبرو می شد.

تصاویر / دانشجویان دختر دانشگاه شریف کشف حجاب در حضور رئیس دانشگاه

جریان کشف حجاب دانشجویان دختر دانشگاه تهران تصویری در فضای مجازی منتشر شده است و به سرعت دست به دست می‌شود که در آن نوشته شده دخترانه دانشجوی دانشگاه تهران به طور دسته جمعی با لباس فارغ التحصیلی دست به کشف حجاب زدن این تصویر که توجه بسیار زیادی از رسانه‌های معاند و ضد انقلاب را به خود جلب کرده و از آن استقبال بسیار زیادی شده است.

همچنین ببینید :

اظهارات جنجالی رئیس دانشگاه شهید بهشتی در مورد دانشجویان خاطی

بیوگرافی دکتر رسولی رئیس دانشگاه شریف و همسر و دخترش + عکس

هنوز علت این که دانشجویان دختر این دانشگاه برای چه این کار را کردند دلیل مشخص وجود ندارد اما مشخص است معلوم نیست که دست به کشف حجاب زده اند. دانشجویان بسیجی دانشگاه درخواست دادن که کمیته انضباطی دانشگاه با این گونه دانشجویان و این رفتار ها برخورد جدی شود.

طبق برخی از داستان ها که در کشور شنیده میشود. ظاهراً دانشجوها به پیروی از مسیح علی نژاد در مورد چهارشنبه های سفید این کار را انجام دادند. در حال حاضر هنوز این مسئولی از دانشگاه تهران در مورد این اتفاق و تصویر منتشر شده واکنش نشان نداده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا