خبر جدید

عکس| حمایت مهدی مهدوی کیا از حسین ماهینی؛ این روزها در حافظه …

عکس| حمایت مهدی مهدوی کیا از حسین ماهینی؛ این روزها در حافظه …حمایت مهدی مهدوی کیا به دنبال منتشر شدن خبر بازداشت بازیکن سابق تیم پرسپولیس در پیچ اینستا گرامش خبر ساز شد را دراین صحفه مشاهده فرمایید.

علت اصلی بازداشت و دستگیری حیسن ماهینی

حمایت مهدی مهدوی کیا از حسین ماهینی

طبق گزارش‌های رسیده شده مهدی مهدوی کیا بازیکن سابقه تیم ملی فوتبال ایران در پی منتشر شدن اخباری مبنی بر دستگیری حسین ماهینی یکی از بازی کنان سابق تیم پرسپولیس بوده است استوری به انتشار ساده است.

علت اصلی بازداشت و دستگیری حیسن ماهینی

مهدوی کیا که در دفاع راست به پیشینه هامبورگ و تیم ملی ایران کار می کرده است ست با منتشر کردن تصویر حسین ماهینی از او حمایت میکند حسین ماهینی باحال بازداشت دیگر از بازیکنان و هنرمندان نیز در مورد این موضوع واکنش نشان داده اند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

علت اصلی بازداشت و دستگیری حسین ماهینی فوتبالیست مشخص شد

اینترنت کی وصل میشه؟ آخرین خبر امروز ۹ مهر ۱۴۰۱

جواد خیابانی در بیمارستان به خاطر ناراحتی قلبی بستری شد؟

علت اصلی بازداشت و دستگیری حیسن ماهینی

حسین ماهینی در تیرماه سال ۹۵ دوباره به تیم پرسپولیس در می گردد. آن زمان شاگرد برانکو ایوانکوویچ می‌شود و یکی از بهترین مدافعان تیم پرسپولیس میشود واسه ماهینی در تیم پرسپولیس به سه دوره قهرمانی سوپرجام و یک قهرمانی جام حذفی دست پیدا می کند و در فصل ۲۰۱۸ نایب قهرمان آسیا می شود.

حسین ماهینی که بیشتر در پست های دفاعی بازی کرده با سرعت و توانایی عبور خانه خود بسیار تاثیر گذار بوده است است حسین ماهینی معمولاً جایگاه ثابت در دفاع راست تیم هایش داشته است اما دیده شده که گاهی در دفاع چپ نیست بسیار خوب عمل کرده است .

او که در تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران جوان بوشهر حضور داشت به تیم زیر ۱۹ سال استقلال می پیوندد و مدت کمی بعد از آن در شهریور به تیم اصلی استقلال انتقال پیدا میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا