خبر جدید

عکس| آیا پدر شروین حاجی پور عضو مجاهدین خلق می باشد؟

عکس| آیا پدر شروین حاجی پور عضو مجاهدین خلق می باشد،شروین و دوست دخترش از عضو منافقین هستند؟ پدر شروین و عموی شروین حاجی پور عضو منافقین و اعضای مجاهدین خلق می باشد؟ را دراین صفحه مشاهده فرمایید.

بیوگرافی شروین حاجی آقاپور خواننده عصر جدید

آیا پدر شروین حاجی پور عضو مجاهدین خلق است؟

طبق گزارشهای رسیده شده بعد از بازداشت شروین حاجی آقاپور که یک خواننده اینستاگرامی بود و در پی پخش کردن یک آهنگ به نام (برای)حمایت خودش را از اغتشاشات بعد از مرگ مهسا امینی اعلام می‌کند و ماجرای دستگیری او به یکی از مهم ترین و داغ ترین خبر های اینستاگرام تبدیل شد.

عکس| سابقه پدر شروین حاجی پور در مجاهدین خلق افشا شد؛ دوست دختر شروین حاجی آقاپور  از اعضای منافقین می باشند؟ با حرف و حدیث و شایعاتی که در فضای مجازی پخش شده توسط شبکه های معاند و ضد انقلاب از این اعتراضات سو استفاده می کنند. از شبکه های ضد انقلاب که از جوانان و نوجوانان ما در این اعتراضات را سواستفاده کردند گفته می شود بعد از بازداشت شروین حاجی آقاپور انجام شد مشخص شد که پدر و عموی شروین حاجی آقاپور در سازمان مجاهدین خلق یا همان منافقین سابقه عضویت داشته اند که این باعث آن شد که نظرهای کاربران به او جلب شود.و در این شایعات گفته میشود پدر شروین حاجی پور از تروریست های مجاهدین خلق در هادیشهر بابلسر بوده و حدود ۱۲ سال سابقه زندان دارد گفته می‌شود عموی شروین حاجی پور در دهه ۶۰ نیز به دلیل ترور اعدام شده است.

همپنین ببینید :

شروین حاجی پور به قید وثیقه آزاد شد

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی صحت دارد؟

حرف و حدیث و شایعاتی در مورد شروین حاجی پور و دوست دخترش عنوان شده که آنها از طریق اینترنت با اعضای منافقین خلق در آلبانی ارتباط برقرار کرده اند ،حالا این گونه به نظر می‌رسد که شبکه تروریستی مجاهدین و معاندمی خواهند با سو استفاده از اعتراض مردم به سوده خود استفاده می کنند. گفتنی است که وکیل شروین حاجی آقاپور بیان کردند که پس از پیگیری‌های انجام شده توانستند شروین حاجی پور را به قید وثیقه از بازداشت بیرون بیاورند.

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. نباید بزارن چنین ادمها رشد کنن این منافق باید جلوپیش فتش گرفت نباید توعصر جدید راهش میدادن که معروف بشه بعدواسه نظام شاخ بشه چنین ادمهاباید قدم به قدم جلوشان گرفت

  2. از اولش مشخص بود که یه کاسه ای زیر نیم کاسه این یارو هست
    این همه آدم آهنگ سیاسی حمایت از اغتشاشات بیرون دادن ولی چرا فقط مال شروین این همه معروف شد و جایزه گرفت؟
    اتفاقا این آهنگ ها رو خواننده های معروفی مثل سوگند ، دنیا داد سان و …..خونده بودن ولی کسی که سابقه خوندن هیچ آهنگی رو نداشته تا این حد مورد استقبال قرار گرفته؟؟
    قطعا موضوع عجیب و غیر منطقی هست
    جدیدا هم یه آهنگ با مضمون خیانت به همسر و روابط مشروع داده بود.
    معلومه که میخواد با توجه به شهرتی که به دست آورده جامعه اسلامی رو به فساد بکشونه و یه کمکی هم به منافقین کنه
    امیدوارم سریع تر یه برخورد جانانه با این مفسد جامعه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا