اخبار هنرمندان

عکس و استوری سحر قریشی با خالکوبی جدید و عجیب صورتش و خبر ازدواج

عکس سحر قریشی خالکوبی عجیب صورتش قیافه اش را بهم ریخت و خبر ازدواج  سحر قریشی که دوباره ازدواج میکند تصاویر و عکس های مراسم عقد سحر قریشی

عکس سحر قریشی خالکوبی و ازدواج

عکس سحر قریشی خالکوبی و ازدواج

تصاویری از ازدواج سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده است و این رسانه های اجتماعی ادعا کرده اند که سحر قریشی ازدواج کرده است.قریشی در تصویری نشان داده شده است که در کنار مرد جوانی با کت وشلوار ایستاده است که عنوان کردند که سحر قریشی بازیگر معروف کشور برای بار سوم ازدواج کرده است.

عکس سحر قریشی خالکوبی و ازدواج
سحر قریشی از بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون کشورمان بود.سحر قریشی در یکسال گذشته با امیر تتلو جنجال و حاشیه زیادی در فضای مجازی داشته است.حالا خبر ازدواج او برای سومین بار یکی از خبرهای داغ فضای مجازی شده است.

عکس سحر قریشی خالکوبی و ازدواج
سحر قریشی برای بار اول با مهران اخوان که یک آرایشگر بود ازدواج میکند اما بعد از بازی در سریال دلنوازان از همسر خودش جدا میشود بعد از آن با امید علومی نامزد میکند در آن زمان عکسها وتصاویر آنها به همراه مصاحبه هایشان بر روی مجله های کشور منتشر شده بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

 سحر قریشی با شاهزاده عربستان از رابطه تا ازدواج چیست

فیلم خوشگذرانی سحر قریشی در دبی لو رفت

لغو کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه به دلیل بمب گذاری

پرستو گریان همسر مهدی طارمی کیست با پیج اینستاگرام

او با فوتبالیست معروف یعنی مهدی طارمی وارد رابطه میشود که بعد از مدتی این ارتباط بهم میخورد.

عکس سحر قریشی خالکوبی و ازدواج
سحر قریشی برای بازی در سریال نیسان آبی راهی ترکیه میشود و در آنجا با امیر تتلو خواننده معروف وارد رابطه میشود اما این ارتباط نیز مانند بقیه رابطه هایشان دوام چندانی نداشت.و اما در حال حاضر خبر ازدواج او برای سومین بار در فضای مجازی منتشر شده است که این اخبار واقعیت ندارد و مرد جوانی که کنارش ایستاده در تصویر برادرش میباشد.

عکس سحر قریشی خالکوبی و ازدواج
سحر قریشی زمانی که از او در مورد نسبتش با امید علومی پرسیدند گفت در هر حال من نمیتوانم تنها به زندگی کردنم ادامه دهم و البته که من امید را از قبل میشناسم اما در حال حاضر محرم شدیم و در مرحله نامزدی برای آشنایی و شناخت بیشتر هستیم.

عکس سحر قریشی خالکوبی و ازدواج
خانم ندا افشار مادر سحر قریشی میباشد آنها باهم ارتباط گرم وصمیمی دارند و اکثرا کنار هم هستند.شباهت ظاهری ندا افشار با سحرقریشی و همچنین اختلاف سنی پایین شان از نکاتی بوده که مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا