اخبار هنرمندانخبر جدید

عکس| واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

عکس| واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی؛محسن کیایی مریم رجوی و مسیح علینژاد را در مورد اغتشاشات بعد از مرگ مهسا امینی با خاک یکسان کرد  را در این صفحه مشاهده فرمایید.

عکس| واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

واکنش محسن کیایی به اتفاقات بعد از مرگ مهسا امینی واکنشی که به مریم رجوی و مسیح علینژاد نشان می دهد د با منتشر کردن پستی در صفحه اینستاگرام خودش نسبت به اغتشاشات بعد از مرگم حساب واکنش نشان می دهد و مریم رجبی و مسیح علینژاد را مورد انتقاد قرار می دهد.

عکس| واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

محسن کیایی که یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان می باشد با منتشر کردن تصویری از مریم رجوی و مسیح علینژاد در کنار یکدیگر دور آنها خط کشیده بود و چنین نوشت شما که فقط به فکر خودتان و جیبتان هستید جان جوانان و دختران و پسران را با دلار معاوضه میکنید با اشک تمساح مردم را احساساتی نکنید.

عکس| واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

محسن کیایی با عنوان کردن اینکه تمام کارهایش برای مردم و خواسته هایشان می باشد اما از این دو نفر بیزار است و کسانی که به دنبال تجزیه کشور و منافع خودشان هستند و با سوء استفاده از احساسات و عواطف جوانان کشور کارشان را راه می‌اندازند بیزار می باشد.

بیوگرافی

محسن کیایی نویسنده بازیگر اهل ایران می باشد دو برادر مصطفی کیایی یکی از کارگردان سینما یک کشور میباشد از جمله کارهایی که محسن کیایی در آن نقش آفرینی کرده است سریال و فیلم‌های سینمایی چون هم گناه و دینامیک و لونه زنبور می باشد محسن کیایی در ششم شهریور سال ۶۰ در تهران به دنیا می آید با خانم سهیلا امیرحسینی ازدواج میکنند و ثمره این ازدواج دختری به نام رزمی باشد و از دانشگاه آزاد در رشته بازیگری مدرک گرفته است.

عکس| واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

برادر محسن کیایی مصطفی کیایی میباشد که یکی از کارگردانان مطرح کشورمان می باشد او نیز یک برادر کوچک به نام میلاد دارد که مستند ساز می باشد و به عنوان عکاس فعالیت می کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

زبیر نیک‌ نفس موهای خود را تراشید و کچل کرد (مهسا امینی)

فیلم تراشیدن مو و کچل کردن آناهیتا همتی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

فیلم/ واکنش شهاب حسینی به حوادث پس از مرگ مهسا

محسن کیایی در سال ۸۴ با خانم سهیلا امیرحسین عقل می کند و بعد از دوسال وارد زندگی مشترک خود می شوند و ثمره این ازدواج دختری به نام رز می باشد خانم سهیلا امیر حسینی نیز یکی از هنرمندان کشورمان می باشد که در عرصه عکاسی و گریم فعالیت می کند.
زندگی محسن کیایی و همسرش یک زندگی عاشقانه است آنها بعد از یازده سال صاحب فرزند شدند.

شروع فعالیت

محسن کیایی در سال ۷۹ با بازی در سریال رویای گلی وارد تلویزیون می شود و از سال ۸۸ فعالیت حرفه‌ای خودش را در عرصه بازیگری با فیلم ظهر سگی سگی ساخته مصطفی کیایی شروع می کند و با بازی در سریال راه دور کاری از سعید آقاخانی به شهرت میرسد
بعد از این نیز در بازی در نقش یک روحانی در سریال پرده نشین کاری از آقای بهروز شعیبی موفق بوده و در دل مردم جا باز میکند.

 

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. حرف درستی می‌زنند ایشون من کاملا موافقم باید حجاب آزاد باشه نه اجباری متاسفانه جمهوری اسلامی ایران وضعیت رو برای مردم همیشه سخت تر میکنه مسئولین باید به مردم جواب پس بدن من واقعا برای مسئولان متاسفم چون اونها مایه آبروریزی هستند همینطور سحر قریشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا