خبر جدیدخبر ورزشی

عکس| کاوه رضایی پس از بازداشت متنبه نشد؛ استوری برای نیکا شاکرمی

کاوه رضایی پس از بازداشت تنبیه نشد و دوباره استوری در مورد نیکا شاکرمی در فضای مجازی گذاشته است بر طبق گزارش های به دست آمده کاوه رضایی مهاجم تیم تراکتور با منتشر کردن یک استوری در صفحه اینستاگرام خودش به نحوه مرگ نیکا شاکرمی دختر ۱۷ ساله واکنش نشان داده است.

عکس| کاوه رضایی پس از بازداشت متنبه نشد

کاوه رضایی پس از بازداشت تنبیه نشد

چنین به نظر می‌رسد که این فوتبالیست بعد از بازداشت که به خاطر حمایت از اغتشاشات اخیر صورت گرفته بود و بنا به شایعاتی که در مورد این فوتبالیست می باشد، متنبه نشدهد این روزهای اخیر در فضای مجازی حرف و حدیث ها و شایعات در مورد بازداشت هنرمندان، ورزشکاران و قصد دارد همچنان با رسانه های ضد انقلاب که کارشان ایجاد فضای ناامن و آشوب در ایران است همسو باشد.

عکس| کاوه رضایی پس از بازداشت متنبه نشد

در حالیکه طبق شواهد و مدارکی که بعد از بررسی‌ها و تحقیقات دادستانی تهران در مورد مرگ نیکا شاکرمی صورت گرفته این چنین به نظر می‌رسد که نیکا شاکرمی از ساختمان نیمه کاره که خود است در آنجا حضور پیدا کرده سقوط کرده است و بعد از سقوط جان خود را از دست داده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل/ علت مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش

اوج وقاحت احسان کرمی از رقص در عروسی ساسی مانکن تا انتقاد از مهدی ترابی به خاطر نبستن مچبند

نیکا شاکرمی دختر 16 ساله ای می باشد که در جریان اعتراضات درباره مهسا امینی از خانه خاله اش   بیرون رفت و بعد از چند روز جسده بی جان این نوجوان را در منطقه کهریزک توسط  پلیس پیدا شد.

به گفته پزشک قانونی علت فوت این دختر نوجوان16 ساله از بلندی سقوط کرده است.حرف و حدیث های زیادی در مورد این دختر نوجوان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا