خبر جدید

فستیوال بزرگ جشن یلدای ایرانی ۱۴۰۱ با اجرای استاد رزیتا دغلاوی نژاد خاله فرشته مهربون « برترین مجری کودک » ( متن خبر + فیلم )

شب یلدا

به گزارش خبرنگاران فرهنگ ، هنر و رسانه ، مراسم جشن یلدای ایرانی مدارس و مهدکودک های استان فارس با کولاک جدید استاد رزیتا دغلاوی نژاد خاله فرشته مهربون مجری برتر و بین المللی مشهور برنامه های شاد کودک و نوجوان در مورخ چهارشنبه ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۱ در استان فارس برگزار شد.

گفتنی است که در این سری برنامه ها جشن یلدای ایرانی با اجراهای وزین و فاخر و بینهایت شاد و پرطرفدار که حاوی مطالب آموزنده و علمی و انگیزشی در راستای موفقیت کودکان و دانش آموزان این مرز و بوم با مورد استقبال و رضایتمندی بیشمار مردمی همراه بود .
اجرای استاد رزیتا دغلاوی نژاد خاله فرشته مهربون با هدف آشنایی کودکان با شب یلدا و شناخت آیین ها و رسم و رسومات آن و همچنین نکات آموزنده در صدد ترویج نخبه پروری و شعار « خواستن توانستن است » و « تلاش ،کوشش، موفقیت » برگزار شد.

استاد رزیتا دغلاوی نژاد « برترین مجری کودک کشور » که روانشناس و هنرمند و استاد چند منظوره ، دانشمند و فیلسوف مشهور ایرانی و سفیر نخبه پروری کشور نیز می باشد اظهار کرد :

که ایران ما به نابغه های افتخار آفرین بیشتری نیاز دارد اگر دانش آموزان را به سمت ترویج و کسب علم و دانش بیشتر سوق دهیم و جرقه پیدایش تفکر مثبت نگر را در ذهن آن ها ایجاد و خلق کنیم و بستری فراهم کنیم تا راهکار های پیشرفت و رسیدن به نبوغ و جامعه آرمانی را طی همایش های موفقیت و قانون جذب و تفکر مثبت برای اولیا و مربیان و دانش آموزان و معلمین و پرسنل مدرسه برای آن ها برگزار کنیم راه برای مسیر نخبه پروری در بین دانش آموزان کوشا و خواهان موفقیت هموار و می گردد.

استاد دغلاوی نژاد که از روانشناسان و مشاوران حاذق ، کاربلد و فوق حرفه ای و سخنران انگیزشی نیز می باشد همچنین خاطر نشان کرد که سمینار های جدیدی تحت عناوین رمز و کلید موفقیت ، کمالگرایی ، تفکر مثبت ، قانون جذب ، شیوه کسب و بالا بردن مهارت ها ، کارگاه افزایش اعتماد به نفس و ایجاد بستر دوستانه و ارتباط و جایگاه مؤثر والدین بر تربیت فرزندان در پیش رو داریم .

شایان ذکر است: استاد رزیتا دغلاوی نژاد باز هم مورد تقدیر و تشکر ریاست محترم اداره های دولتی قرار گرفت و به ایشان لوح های تقدیر بسیار زیادی از طرف ریاست نهاد ها اهداء شد .

خانم دغلاوی نژاد همچنین خاطر نشان کردند اگر سطح مسابقات علمی هنری ، فرهنگی ، قرآنی ، ورزشی وهمچنین المپیاد های ریاضی و… را در اوج رقابتی کاملا هدفمند و سالم برای کودکان میسر کنیم آینده درخشانی برای قشر عزیز ایران زمین در راستای نبوغ و نخبه پروری می توان پیش بینی کرد و ما نابغه های بیشماری را در آینده ای نه چندان دور خواهیم داشت .

در ادامه شاهد کلیپی بسیار جذاب و هیجانی از اجرای وزین و بینظیر و بسیار شاد و جذاب و دیدنی فستیوال بزرگ جشن یلدای ایرانی با اجرای این اسطوره تکرارنشدنی اجراهای کودک و نوجوان « مایه افتخار ایران و غرور ملی » خواهید بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا