خبر جدید

فیلم آتش زدن ون و آمبولانس گشت ارشاد توسط آشوبگران

فیلم آتش زدن ون و آمبولانس گشت ارشاد توسط آشوبگران فیلم هایی که از آتش زدن ون و آمبولانس توسط آشوبگران و مزدور مریم رجوی و کومله به بهانه مرگ مهسا امینی در بین اعتراضات مردم، آشوب و سو استفاده می کنند و در فضای مجازی خبره داغ شده را در این صفحه مشاهده فرمایید.

فیلم آتش زدن ون و آمبولانس گشت ارشاد توسط آشوبگران

فیلم آتش زدن ون و آمبولانس گشت ارشاد

فیلمی که از آتش زدن ون گشت ارشاد و آمبولانس گرفته شده است آتش زدن آمبولانس توسط آشوبگران خبری بوده است که فضای مجازی نیز درگیر آن شده است در این روزها که مردم خی از خیابانها تجمعات اعتراض‌آمیز شان را برای از دست دادن مریم امینی انجام می‌دهند.

فیلم آتش زدن ون

ولی باید ذکر کنیم که عده اراذل و اوباش نیز دست به کارهای خشونت آمیزی می‌زنند و به اموال عمومی آسیب می رسانند آشوبگران در پی آتش زدن ماشین گشت ارشاد در ادامه آن آمبولانس را نیز آتش زدند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

فیلم ماجرای کشف حجاب ثریا قاسمی در اعترض به مرگ مهسا امینی

شما میتوانید این فیلم را در سایت ما ببینید باید بدانید اینجا و در این موقعیت ها پلیس نیروی امنیتی سعی خود را در پراکنده کردن معترضان با استفاده از گاز اشک آور می کند اما آشوبگران باعث این شده اند که چهره این اعتراضات عوض شود و به خشونت کشیده شود.

فیلم آتش زدن امبولانس

 

در برخی از رسانه هایی که ضد انقلاب اسلامی می باشند در خارج از کشور فراخوانی ترتیب دادند و خواستار اجتماع و تجمع مردم شدند که این تجمعات که به درگیری با پلیس منجر می شود را در رسانه ها پخش می کنند.

اعتراض خانواده مهسا امینی با فرقه ها ضد انقلاب

پس از آتش گرفتن آمبولانس خانواده مهسا امینی اعلام کردند که ما هیچگونه حمایتی از دسته های اعتراضی ضد انقلاب را قبول نمیکنیم و اصلاً دوست نمی داریم که موضوع مهسا به یک بحث سیاسی تبدیل شود.

اما ظاهراً در چند روز گذشته برخی از مسئولان به مرگ محسن امینی در رسانه ها واکنش نشان دادند و موضوع اصلی رسانه های ایران و دنیا مرگ محسن امینی شده است در حالیکه هنوز هم جواب پزشکی قانونی به طور قطعی صادر نشده است و کسی به طور قطع نمی داند که چه بر سر مهسا امینی گذشته که باعث مرگ این جوان ۲۲ ساله شده که مرد و باعث شده دل مردم ایران داغ می شود .

به نظر می‌رسد باید صبوری هایی انجام شود تا نتیجه پزشکی قانونی اعلام گردد رئیس پزشک قانونی اعلام کرده است که نتیجه آزمایشات حتما از طریق رسانه به گوش مردم خواهد رسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا