خبر ورزشی

الناز رکابی کیست؟ برادر و همسر: فیلم و عکس های جنجالی سنگ نوردی

الناز رکابی کیست؟ آیا کشف حجاب کرده؟ استقبال مردم در فرودگاه امام را در صفحه لردخت ببینید.

الناز رکابی کیست؟ آیا کشف حجاب کرده

الناز رکابی کیست؟ آیا کشف حجاب کرده

در این فیلم که ساعت  روز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ بامداد ساعت ۴ از مقابل فرودگاه امام خمینی (ره) پخش شده است، الناز رکابی قهرمانی آسیا با استقبال پرشور مردمی پس از بازگشت به ایران از مسابقات سنگنوردی مواجه شد.استقبال مردم از الناز رکابی پس از آن صورت گرفت که این ورزشکار با تکذیب کشف حجاب که این ورزشکار با تکذیب مشکل حجابش سهوی و به دلیل زمانبندی نامناسب و فراخوانی در فینال مسابقات سنگنوردی را غیرقابل پیش بینی بیان کرد.

استوری الناز رکابی در مورد کشف حجاب عکس ها و جزئیات و حرف های الناز به کاربری در مورد حضور بدون حجاب در مسابقات آسیایی الناز رکابی که یکی از قهرمانان سنگنوردی کشورمان میباشد. در روزی که گذشت در مسابقات آسیایی حاضر شد در فینال این مسابقه ها بدون حجاب به رقابت با رقبای خود رفت که باعث به وجود آمدن واکنش های زیادی شد به طوری که تمام رسانه های خارجی به بعد در مورد این موضوع پرداختند.الناز رکابی کیست؟ آیا کشف حجاب کردهالناز رکابی بعد از این کارش خبرهای از بازداشت و یا توقیف پاسپورت در فضای مجازی انتشار پیدا کرد که سفارت ایران این مطالب منتشر شده را تکذیب کردند. الناز رکابی در در واکنش به این ال‌ها یک استوری در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. که به تمام حواشی و جنجال های به وجود آمده پایان می دهد..

لحظه کشف حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگنوردی آسیا را ببینید.

چنین می نویسد: باسلام خدمت تمام هموطنان عزیز و شریف ایران اینجانب الناز رکابی با سابقه ۲۰ سال عضویت در تیم ملی سنگنوردی ضمن عذرخواهی بابت نگرانی هایی که برای شما ایجاد کردم اعلام می کنم که طبق حساسیت های موجود در جریان فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار می شد.الناز رکابی کیست؟ آیا کشف حجاب کردهبه دلیل زمان بندی های نامناسب و فراخوانی غیر قابل پیش بینی بنده برای دیواره پوشش بنده دچار مشکل شد درهر حال حاضر طبق زمان‌بندی از قبل تعیین شده به همراه تیم ملی به ایران برمیگردم و در حال بازگشت به ایران می باشد.

همچنین ببینید :

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس اردبیل

زبیر نیک‌ نفس موهای خود را تراشید و کچل کرد (مهسا امینی) + فیلم

واکنش فرهاد مدیری به مهران مدیری با منتشر کردن استوری جنجالی و عجیب

الناز رکابی در سال ۱۳۶۱ در شهر زنجان به دنیا می‌آید مدت های زیادی است و سالهاست که در تیم ملی سنگنوردی کشور حضور فعالی دارد و فعالیت می‌کند افتخارات و قهرمانی های زیادی را برای کشور به دست آورده است به طوری که لقب دختر عنکبوتی ایران را به او داده اند.

بیوگرافی الناز رکابی قهرمان سنگنوردی و همسر و برادرش کیست +عکسالناز رکابی در یک گفتگو چنین گفته است که کلاً با جنسیت سازی موافق نمیباشم از نظر من جنسیت فرهنگ و ذهنیت اشتباه می باشد که در بین ما جا افتاده است من فکر می کنم توانایی های یک دختر با پسر با هم فرق می کند،دختر ها می توانند فراتر از پسرها جلو بروند خودم یکی از کسانی بودم که فکر می کرد پسر ها از لحاظ رشد عضلانی از دخترها بهتر و جلوتر می باشند.

بیوگرافی الناز رکابی قهرمان سنگنوردی و همسر و برادرش کیست +عکساما با دیدن سری چیزها فهمیدم که همه چیز مستلزم تلاش و کوشش بسیار می باشد درست است که مردان از نظر فیزیولوژی و هورمونی بسیار تفاوت با زن ها دارند ولی خودم خیلی از خانم ها را دیدم که با تلاشی که کردن توانستند خیلی بالاتر از مردها پیش برود با این حال برخی از ورزش ها بیشتر احتیاج به مهارت دارد تا قدرت.

بیوگرافی الناز رکابی قهرمان سنگنوردی و همسر و برادرش کیست +عکس

 

مصاحبه با الناز رکابی در مورد برادرش

حضور برادرم «داوود» در سنگ نوردی تاثیر بسیار مثبتی در روند رو به رشد سنگ نوردی من داشته؛ اول اینکه تماشای صعود او الهام بخش صعودهای من بود و انگیزه ی مرا برای تمرین بیشتر افزایش می داد، دوم در گذشته شرایطی فراهم بود که می توانستم جلساتی با او هم تمرین شوم و این خود در روند پیشرفت و پی بردن به نقاط ضعفم و ایجاد حس رقابت قوی بی تاثیر نبود.

بیوگرافی الناز رکابی قهرمان سنگنوردی و همسر و برادرش کیست +عکسولی متاسفانه این شرایط کوتاه بود و الان دیگر این فرصت نیست و آرزویم این بود همیشه با او تمرین می کردم و غبطه می خورم به سنگ نوردان خارجی که می توانند با آقایان تمرین کنند و فضاهایی برایشان مهیاست که از تجربیات هم استفاده کنند. یکی از این شرایط، تمرین با هم، در اردوهای تیم ملی بود که متاسفانه سال هاست دیگر اردویی برایمان تدارک نمی بینند تا بتوانیم با این شرایط، تمرینات قوی تر و بهتری داشته باشیم.

 دختر عنکبوتی

او که سال‌هاست در سکوت خبری به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام می‌شود و دست بر قضا با دست پر به کشور بر می‌گردد این روز‌ها در تب و تاب حضور در مسابقات انتخابی المپیک به سر می‌برد و صعود به المپیک را آخرین قله‌ای می‌داند که قبل از بازنشستگی باید آن را فتح کند.الناز رکابی که او را با لقب «دختر عنکبوتی» ایران می‌شناسند می‌گوید نیمی از عمرش را روی دیوار‌ها گذرانده و به همین دلیل برای بسیاری از دختران سنگ‌نورد ایرانی الهام‌بخش است.

بیوگرافی الناز رکابی قهرمان سنگنوردی و همسر و برادرش کیست +عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا