اخبار هنرمندانخبر فضای مجازیخبرهای ایران

فیلم| اشک تمساح پرستو صالحی برای مهسا امینی و مردم زاهدان و هلاکت تروریست ها

فیلم| اشک تمساح پرستو صالحی برای مهسا امینی و مردم زاهدان؛ اشک تمساح پرستو صالحی که برای مردم زاهدان و مهسا امینی می ریزد هلاکت تروریست ها با عصبانیت پرستو صالحی و فاحشه های مجازی شده را در این صفحه جزییات را مشاهده فرمایید.

فیلم| اشک تمساح پرستو صالحی برای مهسا امینی و مردم زاهدان

 اشک تمساح پرستو صالحی برای مهسا امینی

طبق گزارش‌های رسیده پرستو صالحی یکی از بازیگران سابقه سینما و تلویزیون کشورمان درمان با منتشر کردن یک ویدیو صفحه اینستاگرام خودش برای کشته شدگان ای که در آشوب های بعد از مرگ مهسا امینی و همچنین کشته شدگان حوادث تروریستی که در زاهدان صورت گرفته بود اشک تمساح میریزد.

ظاهراً توسط صالحی در این اواخر در فضای مجازی نقش فاحشه مجازی را بازی می کند از آشوب ها و اتفاقاتی که در ایران افتاده است پست حمایت میکنه با منتشر کرد فیلم در اینستاگرام خود گذاشته از کشته شدن گروهی از تروریستهای که با نام گروهی جیش الظلم که در زاهدان حضور داشتند عصبانی شده است گفته می شود که گریه های خانم پرستو صالحی در این ویدیو انجام میدهد برای برادران تروریست خودش وقتی را صرف آرایش کردن صرف کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

عکس| تحقیر مهناز افشار توسط ایرانی های مقیم آلمان (مهسا امینی)

بیوگرافی حدیث نجفی دختر کرجی و ماجرای مرگ در اعتراضات

جالب است بدانید که این موضوعات واکنش کاربران زیادی مواجه شده است چطور با آنکه اشک  و بغض وجود شان را گرفته به فکر آرایش و گریم خود هستند.

فیلم| اشک تمساح پرستو صالحی برای مهسا امینی و مردم زاهدان
لازم به ذکر است که عنوان کنیم در پی یکی از حمله‌های تروریستی که توسط یک گروهک تروریستی به نام جیش الظلم در روز جمعه صورت گرفته این گروهک با حمله به پاسگاه پلیس و یک مسجد در شهر زاهدان باعث کشته شدن و زخمی شدن چندین نفر از هموطنانمان شدن گفتنی است که در خیال از رسانه های معاند این حمله را به اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی نسبت دادند گفتنی است که دو نفر از از سرکردگان گروهک تروریستی که در این حمله شرکت داشتند توسط نیروهای محافظ امنیت کشور به هلاکت رسیدند.

فیلم| اشک تمساح پرستو صالحی برای مهسا امینی و مردم زاهدان

بیوگرافی

پرستو صالحی نام اصلی الهام می باشد یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور بود از سال ۷۵ سعادت های هنری خودش را با تئاتر شروع می کند پرستو صالحی در نهم آبان ماه سال ۵۶ در تهران به دنیا می آید دارای مدل خانه دار و پدرش تکنیسین مهمات سازی ارتش بوده است که پدر او در نهم فروردین سال ۸۷ از دنیا میرود برادر دارد که مهندس کامپیوتر می باشد.

همچنین ببینید : علت اصلی بازداشت و دستگیری حسین ماهینی فوتبالیست

پرستو صالحی به همراه مادر برادر و همسر برادرش در یک جا زندگی می کند.پس از منتشر کردن تصویری از پرستو صالحی که در صفحه اینستاگرام خود در دی ماه ۹۷ به اشتراک گذاشت خبر ازدواجش را رسانه‌ای میکند اما بعد از مدتی با منتشر کردن فیلم از نداشتن توافق با همسرش خبر جدایی خودش را اعلام میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا