اخبار موسیقی

فیلم بازداشت و شکجه و اعدام توماج صالحی خواننده رپ صحت دارد

حکم اعدام و بازداشت توماج صالحی خواننده رپ در اغتشاشات صحت دارد.

حکم اعدام و بازداشت توماج صالحی خواننده رپ در اغتشاشات

اعدام و بازداشت توماج صالحی

بعد از بازداشت و دستگیری توماج صالحی یکی از خوانندگان رپر ایرانی که با خواندن آهنگی در مورد اغتشاشات شروع به تبلیغ خشونت می کند در مرزهای غربی کشور بازداشت می شود.

توماج صالحی که یکی از رپر ها و خوانندگان زیرزمینی در ایران می باشد و شایعه وحرف و حدیث هایی درباره حکم اعدام این خواننده رپ در شبکه ضدانقلاب که گفته می شود با تبلیغ و گسترش خشونت در اشوب ها در حال فرار بازداشت می شود.

حکم اعدام و بازداشت توماج صالحی خواننده رپ در اغتشاشات

این خواننده ساکن شاهین شهر می باشد چه کارهای او بیشتر توهین و اهانت و همچنین ترویج خشونت می باشد. او همچنین در شهریور ماه سال پیش مدتی در بازداشت بود.توماج صالحی حمله تروریستی که به شاهچراغ شده بود که به دنبال آن برخی از هموطنان شهید شده بودند را کار نظام دانسته بود.با وجود اینکه داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

اعدام سامان یاسین خواننده رپ اهل کرمانشاه کیست و جرم

عماد قویدل خواننده رپ رشتی کیست : پدر عماد قویدل و ماجرای اعدام

سید وحید موسوی خواننده لر عصر جدید کیست و دستگیری

علت بازداشت و دستگیری عزیز ویسی خواننده کرد مشخص شد؟
او در برپایی و سازماندهی کردن تجمعات در شهر خودش و شهرهای اطراف تلاش کرده است.حالا بعد از صدور حکم سامان یاسین عده‌ای نیز منتظر صدور حکم توماج صالحی می باشند.این روزها با خبر ها و شایعاتی که در رسانه ها منتشر شده است جوانان به بیراهه کشیده شده و اغفال شده اند و دست به کارهایی زده اند که برای خود و بقیه باعث دردسر شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا