خبر ورزشی

فیلم ترکی حرف زدن سردار آزمون سوژه شد مصاحبه جالب با شبکه ترکیه

فیلم حرف زدن ترکی سردار آزمون با یکی از شبکه های ترکیه سوژه کاربران شده است.

سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی که در این روزها با بدشانسی در تیم ملی و در همه توپ هایی که دروازه حریف میزند به تیرک دروازه برخورد میکند و نتوانست گل بزند.

فیلم ترکی حرف زدن سردار آزمون

فیلم ترکی حرف زدن سردار آزمون

فیلم ترکی حرف زدن سردار آزمون را ببینید ایشان در روز گذشته در مصاحبه و گفتگویی که  با یکی از خبرنگاران ترکی زبان داشت صحبت کرد که مورد تعجب طرفداران و هواداران فوتبال قرار گرفت و اینکه سردار چقد خوب و روان به زبان ترکی مسلط است.

سردار آزمون در بازی تیم ملی ایران و ولز  مورد توجه خبرنگاران و رسانه های کل دنیا قرار گفت ایشان بعد از گل دوم ایران از روی خوشحالی و هیجان به کی روش حمله کرد و گلوی کی روش را به حالت خفه کردن فشار داد و بسیاری از رسانه های کل دنیا این فیلم و ویدیو را سوژه قرار دادند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم  خوشحالی سردار آزمون با حمله به کارلوس کی‌روش

عکس / واکنش بوفون به پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز در اینستاگرام

در حالی که کارلوس کی روش شخصیتی ندارد که بازیکنی در تیمش با او شوخی کند و این اقدام و حرکت سردار ازمون نشان دهنده رابطه بسیار صمیمی بین سردار با کاروس کی روش را نشان میدهد.سردار آزمون بعد از بازی تیم فوتبال ملی ایران با ولز در رقابت‌های جام جهانی در قطر با رسانه و شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه و گفتگو کرد و گفت: فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا