خبر جدیدخبر حوادث

فیلم/ تعرض نیروی انتظامی و امنیتی به دختر صحت دارد؟ + فیلم واقعیت ماجرا

فیلم/ تعرض نیروی انتظامی و امنیتی به دختر صحت دارد؟ فیلم واقعیت ماجرا اعتراض به دختر و معترض توسط نیروی انتظامی صحت دارد واقعیت ماجرا چیست؟ آیا به دختر معترض در میدان آرژانتین توسط نیروی انتظامی و یگان ویژه واقعی می باشدبا ما در صفحه لردخت می توانیم فیلم را به طور کامل ببینیم.

تعرض نیروی امنیتی و انتظامی به دختر

تعرض نیروی امنیتی و انتظامی به دختر

فیلمی در شبکه های فارسی زبان ضد انقلاب انتشار پیدا کرد که درباره موضوع بود که نیروی انتظامی به یکی از دختران جوان اعتراض کننده خیابان تعرض کرده است. شبکه های فارسی زبان ضد انقلاب که یکی از آنها شبکه اینترنشنال می باشد، به طور ویژه به این موضوعات پرداخته است  و یک برنامه تهیه کرده است که چند ساعت در مورد این فیلم صحبت و فیلم را مورد بررسی قرار دادند.

این شبکه که دوست دارند با دلیل و مدرک ایجاد آشوب و اغتشاش جدیدی را در کشور مهیا کند، حالا قصد دارد برای نیروی انتظامی داستان بسازد، در این روزها اغتشاش در خیابان ها و محله ها کم و کاهش پیدا کرده است و به صورت پراکنده عده معدودی معترض پیدا میشود و با تمام تلاشی که نیروی انتظامی سعی در برقرار کردن نظم و آرامش در خیابانها داشته است.

همچنین ببینید :

اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ + فیلم مدرسه شاهد اردبیل

فیلم آتش زدن ون و آمبولانس گشت ارشاد توسط آشوبگران

در این روزها با منتشر شدن این ویدیو که شبکه های ضد انقلاب در مورد نیروی انتظامی و برخورد آن با آشوبگران انتشار پیدا کرده است و به صورت یک طرفه فقط برای خراب کردن جایگاه پلیس در ایران مورد بررسی قرار داده شده، باید گفته شود که در کشورهایی مثل فرانسه و انگلیس نحوه برخورد با آشوبگران اغتشاشگران در کشورشان خیلی خشن و وحشتناک تر از این روزها بوده که در کشور ما دیده می شود اما  شبکه های غیرمجاز و ماهواره ای هیچگاه در مورد پلیس های فرانسه و انگلیس صحبت نکرده آن‌ها را به طور اختصاصی زیر ذره بین قرار ندادند.

اظهارات نیروی انتظامی نیز واکنش ها

در جواب این اظهارات نیروی انتظامی نیز واکنش های از خود نشان داده است که در آن مرکز اطلاع رسانی به فرمانده انتظامی تهران بزرگ با توجه و اشاره به فیلمی که در شبکه های ضد انقلاب منتشر شده است است که پیرو عملکرد ماموران نیروی انتظامی برای بازداشت کردن خانم معترض که یکی از تحریک کنندگان اغتشاش در میدان آرژانتین بود.

فیلم/ تعرض نیروی امنیتی و انتظامی به دختر صحت دارد؟

چنین می گوید که با توجه به ویدیویی که انتشار پیدا کرده است در شبکه های مجازی و ماهواره و باتوجه به دروغ پردازی ها و تلاش هایی که این شبکه ها برای خراب کردن وجه ی پلیس در ایران دارند.در حال حاضر پلیس برای برخورد با چنین دروغهایی و رسیدگی به این موضوع به مراتب که اعلام می شود از طرف فرماندهی انتظامی تهران موضوع مورد است مورد بررسی قرار داده شده است در ضمن در فیلمی که انتشار پیدا کرده است روشهایی استفاده شده که از عملیات های روانی و سیاه نمایی برای مشوش کردن ذهن مردم و بازی با احساسات آنهاست.

وظیفه خود را ایجاد امنیت و آرامش در کشور

پلیس در مورد اینکه به کارش اشاره می کند و وظیفه خود را ایجاد امنیت و آرامش در کشور می داند، در مورد رفتارهایی که خارج از مقررات نیروی انتظامی باشد صحبت هایی کرده است و در مورد اینکه با ماموران که رفتارهای غیر معمول دارند و تخلف انجام می دهند. گفتند: که ما حتماً با متخلفان برخورد قاطعانه خواهیم کرد اما در مورد فیلم منتشر شده و با توجه به ادعاهای بی بی سی چنین می گوید تعرض به دختر جوان معترض ساخته پرداخته یک امپراتوری دروغ می باشد.

مامور در حال تلاش برای بازداشت کردن فرد مورد نظر سوار موتور

او در مورد این فیلم چنین می گوید که در این فیلم کاملا مشخص است که مامور ما در حال تلاش برای بازداشت کردن فرد مورد نظر می باشد و قصد دارد او را سوار موتور کند که در آن زمان نیز به خاطر مهیا نبودن وسیله نقلیه مناسب و با دخالت فرمانده که در میدان حضور داشته است از بازداشت این خانوم صرف نظر می شود.

ایشان چنین می گوید که پلیس وظیفه دارد که امنیت کشور را مهیا کند و ممکن است در زمان انجام کارشان یک برخورد هایی در صحنه های اعتراض اتفاق بیفتد ما از مامورین درخواست کرده ام که با اشخاصی که در صحنه های اعتراض حضور دارند، ولی برخورد مجرمانه ندارد تا جایی که می توانند سازش و مدارا کنند. ایشان اشاره کردند که ما خودمان رفتار و برخورد ماموران پلیس مان را زیر ذره بین قرار می دهیم و اگر تخلف از جانب آنها صورت بگیرد. مطمئناً مطابق قانون با آنها رفتار خواهیم کرد و این خلاصه از واکنش پلیس به فیلمی بود که شبکه معاند بی بی سی آن را منتشر کرد که با دستور ویژه فرماندهی نیروی انتظامی این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا