خبر جدید

فیلم / توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) +واکنش ها

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در اقدام بی شرمانه در اینستاگرامش به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا (س) اهانت کرد که واکنش های زیادی را به وجود اورده است.

فیلم / توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) +واکنش ها

توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا

حمید فرخ نژاد در چند ماه اخیر با رسانه های ضدانقلابی همکاری داشته و علیه نظام موضع گیری کرده است و حالا در اقدامی وقیحانه به ساحت مقدس حضرت زهرا اهانت کرده است.

هر چند در جریان وقایع رخ داده پست و استوری اعتراضی منتشر می‌کرد اما کارش را رها نکرده بود. تا اینکه روز پنجشنبه چند پست و استوری توهین‌آمیز علیه رهبری منتشر کرد و مشخص شد وی از ایران خارج شده و تمام پل‌های پشت سرش را هم خراب کرده و گویا می‌خواهد راهی را برود که علی کریمی قبل از این رفته بود. اقامت در ینگه دنیا پاداش این همه دورویی و وطن‌فروشی است.
حمید فرخ‌نژاد دستمزدهایش را پیش می‌گرفت. یعنی قبل از شروع کار. در دو مورد اخیر نیز این کار را کرده بود. سریال سقوط را در شبکه نمایش خانگی کار کرده بود و شنیده‌ها حاکی است که دستمزد 3 میلیارد تومانی‌اش را کامل دریافت کرده بود. نمونه دیگر که عجیب و شگفت‌انگیز بوده است،

حمید فرخ‌نژاد در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است. اما مهم‌ترین نقش‌هایش را در جایی بازی کرده که ردای یک مأمور امنیتی پوشیده است. آخرین سریالی که وی بازی کرده سقوط است در نقش یک مأمور امنیتی که به جنگ داعش می‌رود. قبلاً هم در به رنگ ارغوان و لاتاری این نقش را بازی کرده بود. لاتاری که یادتان هست. در دوبی آن عنصر فاسد را کشت تا گزندی به هموطنش وارد نشود.

واکنش ها به توهین حمید فرخ نژاد

پیمان ماهور:
آقا فرمودند مسیر قانون، وگرنه مردم فرخ‌نژادی‌ها رو ادب و آدم می‌کردند. منتظر برخوردِ قاطعِ مردانِ قانون هستیم.
ت. خوبیان:
حمید فرخ‌نژاد تو هنرمند مردمی برای ایران نبودی و مردمت رو به بیگانگان فروختی… کسی که جون پسرش از جون همه بچه‌های ایران براش رنگین تره خودش یک دیکتاتور به تمام معناست بهتره در این مورد سکوت کنه.
کاربری با نام «سیروان»:
حمید فرخ‌نژاد یک روزی جلوی دوربین و خطاب به همه، با وقاحتی خیره کننده گفت: «۸۰ میلیون ایرانی مهم نیستند و می‌خوام اصلاً نباشند، اگر خم به ابروی بچه‌ام بیاد» از این نوع دیکتاتوری، وحشتناک‌تر سراغ دارید؟ همچین آدمی، باید تا ابد دهانش را در مورد ایران و مردم ایران ببندد.
احمد دستاران:
‏حمید فرخ‌نژاد دیر خودش را کاملاً فروخت. ارزش چندانی ندارد. چرا؟ علی کریمی هم سقف آن خوش رقصی که دشمن می‌تواند از یک سلبریتی بخواهد را رد کرد و هم سقف آن انعامی که یک سلبریتی می‌تواند از دشمن بگیرد؛ بیشتر از این خبری نیست… سوشا مکانی و فرخ نژاد و بعدی‌ها ول معطلند!
سیدرضا جعفری:
حمید فرخ‌نژاد بعد از دیدن ویزای علی‌کریمی فهمید نون توی خون مردمه! شرف که ندارید حداقل آزاده باشید.
ف. امینی:
حمید فرخ‌نژاد با توهینی که به کل مردم ایران کرد بی‌آبرو‌تر از آن است که توهین او به رهبر انقلاب بردی داشته باشد البته از [همچون او]بیش از توهین هم نمی‌شود انتظار داشت.
کاربری با نام «بهنام»:
حمید فرخ‌نژاد هم بعد از خروج از مرز شیر شد. او آیینه تمام نمای برخی از خارج نشینان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا