خبر حوادث

فیلم درگیری و اعتراض مردم به کنسرت ساسی مانکن و گوگوش شعار بی شرف

فیلم دعوا و اعتراض مردم به کنسرت ساسی مانکن و گوگوش شعار بی شرف و ماجرای لغو کنسرت و فیلم اعتراضی مردم را در صفحه لردخت ببینید.

فیلم دعوا و اعتراض مردم به کنسرت ساسی مانکن و گوگوش شعار بی شرف

لغو کنسرت ساسی مانکن و گوگوش

عکس ها و تصاویر منتشر شده از درگیری های مربوط به کنسرت ساسی مانکن و گوگوش که در بریزن استرالیا برگزار شد. ساسی مانکن یکی از خواننده های معروف که در خارج از کشور زندگی میکند این روزها در بریزن استرالیا کنسرتی برگزار کرد که درگیری ها و جنجال های در آن اتفاق افتاد که مورد بحث و حواشی زیادی قرار گرفته است.

به دنبال این خبر طبق گزارشات و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شد برخی از ایرانیان نسبت به برگزاری کنسرت ساسی مانکن در استرالیا واکنش نشان دادند و در سالن با در دست داشتن پلاکادر هایی به ساسی مانکن اعتراص کرده و شعارهایی به او میدادند.

پیشنهاد میکنیم بیشتر ببینید :

لغو کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه به دلیل بمب گذاری در کنسرت + عکس

عماد قویدل خواننده رپ رشتی کیست : پدر عماد قویدل و ماجرای اعدام و عکس

اعدام سامان یاسین خواننده رپ اهل کرمانشاه کیست و جرم + عکس

کنسرت ساسی مانکن که در بریزبن استرالیا برگزار شد با اعتراض مردم به برگزاری آن در شرایط کنونی ایران رو به رو شد افرادی در سالن حضور داشتند با شعارهای تندی که به ساسی مانکن نسبت به کنسرت برگزار کردنش واکنش نشان دادند و او را مورد انتقاد قرار دادند.و فیلم حمله اعتراضی مردم به گوگوش را ببینید.


طبق گزارش‌ های رسیده بلیط های کنسرت ساسی مانکن سه ماه قبل از حوادث این روزهای ایران فروخته شده است. اما برنامه ریزان و برنامه گزاران کنسرت حاضر نشدن کنسرت را لغو کنند و هزینه بلیط را به تماشاگرانش برگردانند.

فیلم دعوا و اعتراض مردم به کنسرت ساسی مانکن و گوگوش شعار بی شرف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا