اخبار سینماخبر جدید

فیلم رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا لو رفت و دور از اغتشاشات

حضور رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا رامبد جوان مجری و بازیگر ایرانی به همراه همسرش نگار جواهریان در کانادا دیده شده اند.

رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا لو رفتند و از اغتشاشات

حضور رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

بعد از اینکه حضور رامبد در تلوزیون کم رنگ شد برای او حواشی زیادی به وجود آمده که چرا او از اغتشاشات و اغتشاشگران حمایت نمیکند مانند برخی دیگر از سلبریتی ها اما ظاهرا کاشف به عمل در امده است که رامبد و نگار در ایران نیستند و از آشوبها و اغتشاشات دور میباشند.

رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا لو رفتند و از اغتشاشات

حالا شایعاتی در مورد این دو بازیگر به گوش میرسد که گویا آنها به کانادا مهاجرت کرده اند و در انجا زندگی میکنند.
با وجود اینکه قرار بود رامبد جوان برای تهیه و تولید برنامه خندوانه برای شبکه نسیم خود را آماده کند ولی ظاهرا از کارش انصراف داده است اما در سکوت و بی سر و صدا این در حالی میباشد که برخی از افراد شناخته شده به سکوت این هنرمند واکنش نشان داده بودند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

حمایت نگار جواهریان همسر رامبد جوان از کشف حجاب ترانه علیدوستی

عکس جنجالی رامبد جوان به عنوان گمشده و الان رامبد کجاست؟

ماجرای طلاق و جدایی رامبد جوان از نگار جواهریان با بیوگرافی فیلم

او با همسرش نگار جواهریان و دخترش به کانادا رفته و به دور از اتفاقات وحوادث موجود در ایران در حال زندگی کردن میباشد و تا به حال هیچ واکنشی به اعتراضات نشان نداده است.

این موضوعات در حالی رخ داده که رامبد جوان گفته من به خاطر دلایلی سفر میکنم که مربوط میشود به مسایل خانوادگی که من هم نیزی عضو از خانواده میباشم.او گفته که تابعیت هیچ کشور دیگری را ندارد و نیز گفته که فقط پاسپورت این مملکت را دارم و هیچ جای دیگری خارج از اینجا زندگی نمیکنم.

رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا لو رفتند و از اغتشاشاتاو گفته که آموخته ام که چگونه در ایران و مملکتم بتوانم زندگی کنم و تمام عمر در کشورم زندگی کرده ام.و اگر روزی قرار باشد برای زندگی به جای دیگری بروم به این منطور است که هر آنچه تا به حال به دست آورده ام را از دست خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا