اخبار سینما

فیلم عروسی و ازدواج پریناز ایزدیار جنجالی شد: همسرش کیست + عکس

فیلم عروسی و ازدواج پریناز ایزدیار جنجالی شد: همسرش کیست و عکس و زندگی خصوصی و شخصی این بازیگر معروف را در صفحه لردخت ببینید.

فیلم عروسی و ازدواج پریناز ایزدیار جنجالی شد: همسرش کیست + عکس

ازدواج پریناز ایزدیار

جنجال جدید برای پریناز ایزدیار درست شده است ویدیو ازدواج پریناز ایزدیار جزئیات و همسر و بیوگرافی ویدیوی ازدواج پریناز ایزدیار که باعث به وجود آمدن که باعث به وجود آمدن حواشی زیادی برای این بازیگر شده است شوهر پریناز ایزدیار کیست با توجه به اینکه با توجه اخبار مربوط به سلبریتی ها و بازیگران همیشه مورد توجه مخاطبان و کاربران فضای مجازی می باشد.

پس همیشه برای آنها شایعاتی ساخت و منتشر می شود مخصوصاً اگر یکی از آنها دست به کاری بزند و یا خبری از خود و زندگیش در صفحات مجازیشان منتشر کنند.اخبارهای زیادی در مورد این که پریناز ایزدیار ازدواج کرده تا به حال منتشر شده که از سوی خانم ایزدیار تکدیب شده اند.

فیلم عروسی و ازدواج پریناز ایزدیار جنجالی شد: همسرش کیست
باید توجه داشته باشید برخی از رسانه هابرای مورد توجه قرار دادن رسانه خودشان به چنین کارهایی دست میزنند و با منتشر کردن خبرهای کد نظر مخاطبان را به خود جلب میکنند.

پیشنهاد میکنیم بیشتر بدانید :

فیلم کامل عروسی و ازدواج رابعه اسکویی و مازیار (شهره) لرستانی و عکس

تصاویر و فیلم ازدواج و عروسی الناز حبیبی با علی انصاریان+ عکس جنجالی

ماجرای ازدواج صدف طاهریان و پویان مختاری + بیوگرافی با عکس

از این رو برای اینکه خانم ایزدیار یکی از چهره های دوست داشتنی سینما و تلوزیون کشور میباشد ممکن است خبرهای کذبی برایش ساخته شود تا نظر مخاطبان زیادی را به خودشان جلب کنند.

فیلم عروسی و ازدواج پریناز ایزدیار جنجالی شد: همسرش کیست
با توجه به اینکه چهره های سرشناس و بازیگران کشور همیشه سوژه خبرنگاران و عکاسان میباشند پس حواشی همیشه برای آنها وجود دارد خانم پریناز ایزد یار درحال حاضر در سریال پر طرفدار جیران حضور دارد که در حال پخش میباشد.

فیلم عروسی و ازدواج پریناز ایزدیار جنجالی شد: همسرش کیست
او در هشتم شهریور ماه سال ۶۴ در بابل به دنیا می آید خانم ایزدیار بعد از حضورش در مجموعه تلویزیونی زمانه کاری به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسیده است.
نخستین فیلمی که وی بازی کرده است فیلم یک مرد،یگ شهر بوده است. پدر پریناز اهل ساری میباشد و مادرش اهل بابل می باشد. او دارای لیسانس گرافیک میباشد و در سال ۸۵ بعد از قبولی در تست بازیگری برای فیلم یک مرد.یک شهر انتخاب شد و نقش آفرینی کرد.

فیلم عروسی و ازدواج پریناز ایزدیار جنجالی شد: همسرش کیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا