اخبار هنرمندانخبر جدید

فیلم/ علت اصلی بازداشت و دستگیری شروین حاجی پور مشخص شد

فیلم/ علت اصلی بازداشت و دستگیری شروین حاجی پور مشخص شد.

فیلم/ علت اصلی بازداشت و دستگیری شروین حاجی پور مشخص شد

 علت اصلی بازداشت و دستگیری شروین حاجی پور

شروین حاجی پور در برنامه عصر جدید توانست به شهرت برسد و تا فینال خود را برساند و طرفداران زیادی را جذب خود کند شروین حاجی پور که برای پشتیبانی و حمایت از کسانی که به مرگ مهسا امینی دست به اعتراضات خیابانی زده بودند،بعد از منتشر شدن موزیک ویدیو (برای) در فضای مجازی ظرف مدت سه روز بیشتر از ۵۰ میلیون بازدید داشته است و همچنان در حال منتشر شدن می باشد.

شروین حاجی پور با آهنگ (برای ) جنجال به پا کرد و کارگردان عصر جدید از این خواننده در اینستاگرامش حمایت کرد.جنجالی برای که بعد از مرگ مهسا امینی ساخته شد .که در آن شروین حاجی پور توییتر های مردمی را به یک آهنگ تبدیل میکند حالا به خاطر پخش همین آهنگ بازداشت شده است.

بیوگرافی شروین حاجی آقاپور خواننده عصر جدید

پیشنهاد میکنیم ببینید :

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی صحت دارد؟ + علت بازداشت

علت اصلی بازداشت و دستگیری حسین ماهینی فوتبالیست مشخص شد 

اظهارات “هاتف علیمردانی”، خطاب به مجری شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی

 

جالب است بدانید که بعد از منتشر شدن موزیک ویدیو در فضای مجازی ظرف مدت سه روز بیشتر از ۵۰ میلیون بازدید داشته است و همچنان در حال منتشر شدن می باشد.
اما بنا به دلایل امنیتی که عنوان شده این آهنگ موجب تحریک اغتشاشگران شده در روز ۷ مهر ماه ۱۴۰۱ شروین حاجی پور دستگیر می شود.

بیوگرافی شروین حاجی آقاپور خواننده عصر جدید + اینستاگرام

گفته می‌شود حامد صفایی کارگردان هنری که در برنامه عصر جدید حضور داشته از حساست صدا و سیما و نگرانی در مورد شروین که در آینده دردسر ساز میشود صحبت هایی کرده است.شروین حاجی پور در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ در استان مازندران به دنیا آمده و  فارغ التحصیل رشته اقتصاد می باشد.

بیوگرافی شروین حاجی آقاپور خواننده عصر جدید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا