خبر حوادث

فیلم لحظه مرگ استریمر کره ای در پخش زنده

فیلم مرگ عجیب و هولناک استریمر کره ای مرگ و فوت ناگهانی پسر جوان در برنامه پخش زنده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است .

فیلم مرگ عجیب استریمر

فیلم مرگ عجیب استریمر

ویدیویی در فضای مجازی پخش و منتشر شده که یک استریمر کره ای در حین حرف زدن و صحبت کردن در پخش برنامه زنده ناگهان دچار ایست قلبی شده و جانش را از دست می دهد.ابتدا گمان می شد که این استریمر کره ای برای اینکه مورد توجه قرار بگیرد دست به چنین کار زده و صحنه سازی کرده اما بعد از گذشت چند ساعت این استریمر جان خود را از دست داد.

ویدیو و مرگ استریمر کره ای نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است این پسر جوان در حال حرف زدن و صحبت کردن با دوستانش بود که یکباره دچار ایست قلبی شد و جانش را از دست داد.این پسر جوان کره ای در یوتیوب فعالیت داشته و در روزهای اخیر برای تحلیل بازی های جام جهانی 2022 اقدام به دورهمی هایی کرده بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم حمیدرضا روحی در اینستاگرام و کشته شده در اغتشاشات

فیلم  بغض و گریه امیر تتلو به فوت حمیدرضا روحی

دوستان این پسر جوان کره ای در ابتدا گمان کردند که ایشان در حال نقش بازی کردن است اما بعد اینکه دیدند ایشان توان و قادر به صحبت کردن و بلند شدن از روی زمین نیست ایشان را به بیمارستان منتقل کردند اما متاسفانه علائم حیاتی در بدن او وجود نداشت.

استریمر کیست

یک استریمر کره‌ای در پخش برنامه زنده فوت کرد.معنی استریم تولید و پخش محتوی و استریمر به شخصی می گویند که این محتوی را از طریق شبکه و رسانه ها اشتراک و به نمایش می گذارد . یکی از بستر های اشتراک رسانه یوتیوب می باشد که اسم و معادل آن در کشورمان آپارات نام دارد که به موفقیت های بسیار خوبی هم رسیده است . سوالی که مطرح می شود این است که استریمر چه کارهایی را انجام می دهد و منبع درآمد ایشان می باشد . استریمر ها همانطور که قبل تر توضیح دادیم با تکیه بر حرفه هنری که در آن استعداد دارند اقدام به تولید و ساخت کلیپ هایی با موضوعات گوناگون و مخلتف می کنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا