خبر جدیدخبر حوادث

فیلم واکنش پدر حدیث نجفی به معترضان و اغتشاشگران : ما عزادار هستیم

صحبت های پدر حدیث نجفی خطاب به اغتشاشاگران و معترضان : که به اسم اقوام و خانواده من به خیابان نیایید ایشان گفتند من و خنواده من عزادار هستیم و کاری به اعتراضات نداریم.

فیلم پدر حدیث نجفی خطاب به معترضان

پدر حدیث نجفی

پدر مرحومه حدیث نجفی در مصاحبه ای در شبکه البرز اعلام کردند به معترضان که به نام خانواده و اقوام ما به خیابان نیایند و شعار ندهند و ما عزادار دختر جوانم  می باشم.پدر مرحومه حدیث نجفی خطاب به معترضان و اغتشاشاش گران میگوید در چهلم دخترم تعدادی در مقابل ما ایستادند و که به یکباره جمعیت شان زیاد شد و شعار ضدحکومتی دادند.

ایشان عنوان می کند : ما با پانزده نفر از اقوام و خانوادمان بنا به مراسم چهلم دخترم  بر سر مزار دخترم رفتیم به هیچ عنوان ما هیچ گونه فراخوان و اطلاع رسانی نداده بودیم که کسی بیاید در مراسم چهلم ، و هیچکدام از اقوام و اعضای خانواده و حتی آشنایانمان در بین افرادی که شعار می دادند نبودند و افرادی که اقدام به درگیری با پلیس کردند نبودند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

حدیث نجفی کیست؟ ماجرای مرگ در کرج + اینستاگرام و تصاویر جنجالی

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده (کیست) فیلم قبل از مرگ و خودکشی از زبان مادرش

مائده جوان فر چه کسی میباشد بیوگرافی و فیلم مرگ این پرستار رشتی

مرحومه حدیث نجفی در بلوار ارم مهرشهر کرج در مهر ماه  فوت کردند که مرگ این دختر جوان کرجی باعث جنجال بسیاری را به راه انداخت و از رسانه های خارجی مرگ  این دختر جوان را با اعتراضات مرتبط دادند.

فیلم پدر حدیث نجفی خطاب به معترضان

روز گذشته معترضان و اغتشاشگران به بهانه چهلمین روز از فوت حدیث نجفی، در کرج مسیر آزادراه کرج-قزوین در که نزدیک به بهشت سکینه(ع)  بود را مسدود کردند و پنج نفر از ماموران را مجروح کردند همچنین یک بسیجی و یک روحانی را نیز با ضربات چاقو به شهادت رساندند.

فیلم پدر حدیث نجفی خطاب به معترضان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا