اخبار سینما

فیلم کامل عروسی و ازدواج رابعه اسکویی و مازیار (شهره) لرستانی و عکس

ویدیو از اسکویی و ازدواج با مازیار لرستانی حاشیه های زیادی در بر داشته است.آیا رابعه اسکویی و مازیار لرستانی با همدیگر ازدواج کردند تصاویر و جزئیات فیلم ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی را در این صفحه ببینید.

فیلم و ویدیو ازدواج رابعه اسکویی و مازیار (شهره) لرستانی با جزئیات

ازدواج اسکویی با مازیار لرستانی

خانم رابعه اسکویی واکنش جدی به شایعه پراکنی در مورد ازدواجش با مازیار لرستانی را که به وسیله برخی از سایت ها انتشار پیدا کرده است نشان دادند در صفحه اینستاگرام خودش با یک استوری این چنین می نویسد که باید در دادگاه سند ازدواج من و مزار لرستانی را نشان بدهید تو اینکه با آبروی مردم نان در نیاورید.


این روزها بازار شایعه پراکنی ها در مورد حواشی مربوط به سلبریتی ها و بازیگران و چهره های سرشناس در فضای مجازی بسیار داغ می باشد در این مدت برای شهره لرستانی که با اسم جدید مازیار لرستانی از تغییر جنسیت خود در فضای مجازی خبر داده است.

همچنین ببینید :

بیوگرافی شهره لرستانی و همسر و فرزندانش کیست ماجرای شکست عشقی

ازدواج شهره لرستانی (مازیار) خانم دندانپزشک صحت دارد؟

این روزها با حواشی و شایعات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. مدتی است که در مورد ازدواج مازیار لرستانی در برخی از شبکه ها و رسانه‌هایی که چندان معتبر و مطرح نمی باشند اخبار های منتشر شده است.

فیلم و ویدیو ازدواج رابعه اسکویی و مازیار (شهره) لرستانی با جزئیات

سایت ها مدتی خبر ازدواج مازیار لرستانی را با یک دندانپزشک دادن هانا در مورد ازدواجش با رابعه اسکویی شایعاتی منتشر کرده اند که با واکنش جدی رابعه اسکویی مواجه شده‌اند. لرستانی در مورد این خبرها هیچ واکنشی از خود نشان نداده است حالا به نظر می‌رسد که در برخی از سایت ها از رابعه اسکویی به عنوان همسر صیغه‌ای مازیار لرستانی نام برده اند.

فیلم و ویدیو ازدواج رابعه اسکویی و مازیار (شهره) لرستانی با جزئیات
شهره لرستانی با علنی کردن تغییر جنسیت اش و تغییر نام شما مازیار لرستانی در سال ۱۴۰۱ در مورد اینکه دوران بچگی علاقه به دختر بودن نداشته است و همچنین احساسات و عواطف مردانه‌اش در فضای مجازی صحبت های کرد شاید برای شما جالب باشد که بدانید بازار لرستانی با پوشیدن لباس مردانه برای چند روز به جبهه رفته و  بعد از آن به خانه برگشته است.

همچنین ببینید :

تصاویر و فیلم ازدواج و عروسی الناز حبیبی با علی انصاریان+ عکس جنجالی

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش کیست +جنجال ها در اینستاگرام

مازیار لرستانی به غیر از رشته بازیگری در کار کارگردانی نیز فعالیت هایی دارد اصالتا خرم آبادی می باشد و مدت زیادی در سینما به صورت حرفه ای فعالیت میکند چرا همیشه خود را یک لر میداند و در مورد عادات و رسوم خیلی بودن صحبت میکند و میگوید که ما به جز فامیل درجه یکمان با اقوام و بستگان من در تهران بروجرد و خرم آباد در تماس وضع اوضاع همدیگر خبر داریم.

اما من به خاطر مشغله کاری زیاد کمتر از بقیه اهل خانواده در رابطه هستند عنوان می کند که با خبر بودن از حال همدیگر و خانواده یکی از خصلت های لر بودن می باشد.

فیلم و ویدیو ازدواج رابعه اسکویی و مازیار (شهره) لرستانی با جزئیات
رابعه اسکویی نیز در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است از جمله فیلم های سینمایی که رابعه اسکویی در آن حضور داشته است. فیلم سینمایی زن بدلی می باشد که یکی از کارهای آقای مهرداد میلاد می باشد و همچنین در ارث شیرین یکی دیگر از سال ۹۴ شایعه مهاجرتش شنیده شد و همچنین به شبکه جم تی وی پیوست کشور بوده است و در طی این دو سال با شبکه جم تی وی همکاری کرده است.

اما بعد از مدتی در چهارم بهمن ماه سال ۹۶ به ایران برمی گردد و در مورد مهاجرت کرد و رفتنش از ایران اینگونه می گوید که این از تصمیمات شخصیت در حوزه کاری در سینما و تلویزیون بوده است و به خاطر عشق و علاقه به کشورم داشتن برگشتم.

فیلم و ویدیو ازدواج رابعه اسکویی و مازیار (شهره) لرستانی با جزئیات

رابعه اسکویی در سال ۴۵ در تهران به دنیا می آید از جمله بازیگرانی است که در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته است و اکثر کارهای که انجام داده است در قالب طنز و کمدی بوده است اما او در فیلم های جدی نیز حضور داشته است. رابعه اسکویی دوره های بازیگری را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده است و در سال ۷۸ با بازی در سریال پلاک ۱۴ به کارگردانی مهران مدیری اولین تجربه حضور جلوی دوربین را به دست می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا